MENU

מה שלא יהיה, כפי שכולם יודעים, לא התפתחה חברה מודרנית, הוא לא להיפטר מהאינסטינקטים הישנים. באופן ספציפי, אם כן, השקפת העולם היא כל נפוץ: זין גדול - פירושו מעולה. באמת אולי חבר רע? נטייה כזו נובעת בתעשיית הפורנו, שם בעת הקלטת שחקניות וידאו, כביכול לעשות פנים מופתעים נלהבים בכל פעם שאתה רואה איבר שורש גדול. דירות דיסקרטיות

התוכן של המאמר

1 יבין ב פרטים 2 מגיע שורה של בעיות 3 סיכום

אין ספק, היתרונות של גדלים מרשימים, כפי שכולם יודעים, יש איבר איברי המין, הראשון, מישהו שנותן תחושה דמיונית של עליונות על נציגים אחרים של הזכר. כמובן, כולנו יודעים היטב את העובדה שכמעט כל אדם בעל כבוד של כ -15 ס"מ או פחות, רואה בו את חובתו להשתנות בגדלים של "חבר" שלו, פתיחת פורומים שונים בחיפוש אחר משחות מופלאות, מסוגל כדי "להגדיל חבר ב 5 דקות". אבל זה לא קשור לזה. נאום כי, כפי שמתברר, חבר א ... Читать дальше »

Просмотров: 121 | Добавил: mingvhova | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

החיים הסקסיים הם בעלי חשיבות רבה ביחסים רומנטיים. אבל הרגיל "למעלה למטה" עבור סקס טוב הוא סוף סוף לא מספיק. ובכן, זה לא אחד, באופן כללי, הפתעה. בכלל, זה בהחלט לא בהחלט לעשות מן יחסי מין של זיקוקים של עמדות שונות עם הכנסת של 10-סקס צעצועים. אבל, באופן כללי, לעשות כמה דברים קצת שונה מאשר באופן מסורתי, רק צריך. אה, כל כך אפשרי, זה הפך, להכות את האיש שלך במיטה.

התוכן של המאמר

1 23 שיטות, כמו בכלל, הפתעה אותו במיטה

23 שיטות כיצד להפתיע אותו ב Bed23

הפתעה גבר במיטה לא קשה כמו שזה נראה.

לספק חלומות משלך בישראל בקלות כאשר אתה אישה יפה מן הפדרציה הרוסית. העבודה בישראל תוכל פנאי. נשים של מודל חיצוני לתת קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל כדי להרוויח חודש מ 4500 $.

הנה כמה טיפים אשר פשוט עוזרים לספק לו הנאה בלתי נשכחת:

הדלק את האור

עירור החבר 'ה תלוי בתמריצים חזותיים ואפילו החל לשלוט בהם. ... Читать дальше »

Просмотров: 146 | Добавил: mingvhova | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

דירות דיסקרטיות בתל אביב

הפסיכולוגיה של החבר 'ה רחוקים מאוד, ולפעמים, בסופו של דבר, קשה מאוד להבין שהם נחוצים בעצם. כמעט כל הבנות, לשים את זה בעדינות, להתלונן כי האיש שלהם התחיל להימנע מבן הזוג שלו בקרבת מקום, זה היה מתעכב בעבודה, היחס שלו הפך ביותר, כפי שכולם אומרים, מחוספס, כמו שאנחנו מבטאים, מגעיל. השאלה מתעוררת: מה אותם אנשים חסרים בעבודת הבית שלהם? התשובה היא רחוקה לא ברורה, שכן שום פסיכולוג לא יכול, לשים את זה בעדינות, לתת תשובה ברורה. גברים - הם זכרים למי חדש "בשר" הוא כל הזמן טוב יותר מאשר הישן. הם דורשים בניגוד, שינויים, הרגשות והרגשות האחרונים שלא התקבלו בחיים המקומיים. כתוצאה מכך, זה, כדי לשים את זה בעדינות, מריבות מופיעות, חילוקי דעות, אי הבנה, בסופו של דבר, בגידה.

איך לשמור על בן הזוג

ישנן מספר אפשרויות, כפי שכ ... Читать дальше »

Просмотров: 126 | Добавил: mingvhova | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)

הנשים והרצונות של מובנת עבור רוב החבר'ה, לא שם, כי כמו רובנו רגילים לדבר, מורכבים, אבל על ידי איך להתבטא, העובדה כי גברים הם העדיפו להיות בהם לא להסתכל. אבל יש פינה אחת של הרצונות של הנשים, שם כל אדם לא אכפת להסתכל, להבין מה הגברת מצפה ממנו ובאופן כללי, הם מערייצים גבירותי בהקדמה. תארו לעצמכם עובדה אחת על כך שלמדתי את המסתורין הזה, לפחות מה שאדם יהיה כל הזמן בברכה לא לקבל כישלון במין.

התוכן של המאמר

1 מה לא בסדר נקבה ואוזניים ומרכנתיל 2 מה הלאה 3 או יכול בלי זה הכל?

לכן, מה הם אומללים על זה באנשים? עץ חוכמה: "אישה אוהבת אוזניים "וחדש, כי הנשים נוקטות רק קרנות - זה אולי כל מה שניתן לזכור. אין הוראות מפורטות יותר איך להביא את הגברת למצב המתאים, לא. בואו ננסה להבהיר את המצב.

מה לא בסדר עם נקבה ואוזניים ומרכנתיל

למה מכל רשויות הרגש, יש לו גם השפעה קסומה על הגברת? ולמה הם כל כך חמדנים? למעשה, הכל קצת יותר קשה, עם גבירותיי באופן כללי, זה פשוט לא קורה, ... Читать дальше »

Просмотров: 126 | Добавил: mingvhova | Дата: 28.03.2022 | Комментарии (0)