MENU

09:42
כי לא רק מספיק גברים בנוחות משפחתית?

דירות דיסקרטיות בתל אביב

הפסיכולוגיה של החבר 'ה רחוקים מאוד, ולפעמים, בסופו של דבר, קשה מאוד להבין שהם נחוצים בעצם. כמעט כל הבנות, לשים את זה בעדינות, להתלונן כי האיש שלהם התחיל להימנע מבן הזוג שלו בקרבת מקום, זה היה מתעכב בעבודה, היחס שלו הפך ביותר, כפי שכולם אומרים, מחוספס, כמו שאנחנו מבטאים, מגעיל. השאלה מתעוררת: מה אותם אנשים חסרים בעבודת הבית שלהם? התשובה היא רחוקה לא ברורה, שכן שום פסיכולוג לא יכול, לשים את זה בעדינות, לתת תשובה ברורה. גברים - הם זכרים למי חדש "בשר" הוא כל הזמן טוב יותר מאשר הישן. הם דורשים בניגוד, שינויים, הרגשות והרגשות האחרונים שלא התקבלו בחיים המקומיים. כתוצאה מכך, זה, כדי לשים את זה בעדינות, מריבות מופיעות, חילוקי דעות, אי הבנה, בסופו של דבר, בגידה.

איך לשמור על בן הזוג

ישנן מספר אפשרויות, כפי שכולם יודעים, איך, לשים את זה בעדינות, לשמור על בן הזוג, בלי לעורר אותו ללכת על בגידה.

  • לעולם אל תנסה לחנך מחדש את האדם. ואכן, אם אתה מרים אדם עם רעיונות מסוימים על החיים, את העיניים של אלה או דברים אחרים, אז אף אחד לא מנסה מחדש לחנך אותו לא יהיה, לשים את זה בעדינות, הוא מוערך על ידי אותם. החבר 'ה לא ניתן לעשות בה שימוש חוזר, עם זה אתה צריך פשוט לקבל ולחיות ליד אלה שיש להם אי פעם העדפה.
  • שימו לב איך אדם סוף סוף מנסה לך. גברים כמו ילדים, הם קשובים לשבחים, לעודד, לעודד. אחרי הכל, הם מצפים מן הגברת של הערצה מכל סיבה אחרת, לנסות לעשות הכל כדי להיות, לאהוב אותם, כדי לשים את זה בעדינות, להצדיק ציפיות.
  • לא להסתיר רגשות ורגשות. אין ספק, ראוי להזכיר כי מניפולציות כאלה מותר רק בזמן החיזור, אבל לא חיים ביתיים. אדם חייב להרגיש כל הזמן שהוא אוהב ורוצה.
  • גברים מעריינים שלום ושקט. אם בן הזוג שלך עובד בעבודה קשה, ניכר, זה הפך, זה כבר התמודדות עם חברים שונים ויריבים, אין צורך להחמיר את עמדתו עוד יותר. עצמה, אם הוא מבקש גם לזרוק אותו לבדו, פשוט להקשיב לבקשתו ולכמה זמן לשתות אדם לבד עם מחשבותיהם.
  • איך, באופן כללי, כדי להבין מתכוונים... האם זה אפשרי, באופן כללי, מניפולציה...

    לא אכפת לך האיש ב storifles, אתה חייב, בסופו של דבר, להבין כי הפנטזיה שלך ואת האינטואיציה מפותחת הרבה יותר טוב. באופן ספציפי, כיצד להתבטא, כי אם אדם לא הצליח להצדיק כמה מאיתנו כל הזמן אומר, בטוח של הרצונות שלך, לא הבנתי את רמזים שלך, במקום העבירה אני צריך פשוט לקחת ולהודיע ​​ישירות משלו משאלות. תאמין לי, כגון מוצא עם מצב עם נוקלאציה לאדם, זה יהיה הרבה יותר נעים יותר ברור יותר מכל טינה שלך. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל סיפק לאנשים לא מעריצים את זמנה לבוא לידי ביטוי, מריבות ושערוריות שונים, חיי ביתם מחויבים להיות, כפי שאמרתי כל הזמן, נמדד, נעים. אתה אוהב בן זוג שרוצה סוף סוף לשמור על ענייני משפחה, בכל מקרה צריך לצאת לוויתורים לאדם שלו, לטפל בו, לשמור על דקה קשה, לספק את הצרכים הפיזיולוגיים. ואכן, רק במקרה זה לא יהיה מחלוקת, המשפחה תהיה חזקה יותר, והאהבה מגוחכת.

    Просмотров: 128 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar