MENU

אנשים מטפחים תקשורת אינטימית. כולם ברורים שמין זה משהו באופן בלתי חדיר, יש צורך להביא זיכרונות חיוביים. אבל לא כל העולם כל כך פשוט. לפעמים הם יכולים להופיע כמה חשוב הקשיים הקשורים חיבור מיני. מקרים כאלה הם מורכבים וטובים יותר עצור מהר ככל האפשר כדי להימנע איך לבוא לידי ביטוי, פציעות חושיות. הבוחנים של השירות Postco הם לעתים קרובות מדברים בנות שהתנגשו בדומה. רובם נמונים לאיכות המין אין השפעה על היתכנות שלהם.

1 חוויית מין רעה 2 דיכאון 3 פוסט-טראומטי מלחיץ הפרעה 4 מקרים פוגעים 5 גבירותיי על ניסיון עצוב

חוויית סקס רע אני

זה קורה לעתים קרובות, במיוחד עם אנשים, לעתים קרובות שינוי בת זוג. כדי לקבל הנאה אמיתית מהקרבה, אתה צריך להתרגל לגוף כפי שאנו מבטאים אהוב.

לרוב מאדם כזה סובל. הם אובססיביים על ידי לשים את זה בעדינות לתת ליידי הנאה. מחשבות כאלה יכולות להוביל למראה קומפלקס פנימי. יש לציין בגלל הציפייה של האסון המיני מסרב לקום. זה גם מייצר חוויות רו ... Читать дальше »

Просмотров: 129 | Добавил: mingvhova | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

השקפתו הרגילה של הצמד היא כל הופעה, גבר אחד וגברת אחת שנותרו נאמנים זה לזה ומקומות לשלישי או ל -4. פשוט אין צורך, הם חברים יפים חבר, הם יערכו עם היחסים שלהם. אבל במזג עם השקפה המיועדת, יש עוד, לאחור. ואת השם לו - "סקס חינם".

התוכן של המאמר

1 אנרגיה מערכת יחסים 2 צריך לצפות יחסים? 3 אהבה או .. ? 4 סקס חינם - מה זה?איזה סיכון ביחסים בין האיש לבין הגברת?

אֵנֶרְגִיָה היחסים I

ממה זמן רב ביחסים של גברים והגברות, נאמנות לחבר חבר הוערך. אבל אילו תנאים מוקדמים היו - מסורותיהם של עמים, הפטריארים או משהו חזק וחשוב, איבדו היום, והעריכו על ידי אבותינו? זה זמן רב היה מספרי כי האיחוד של האיש והגברות בתוך זוג הם השפעה קדושה, מבורכת על ידי האלים (זה היה בדרך כלל עבור אמונות פגאניות, ובמקרים מדויקים יותר, נוצרים קנונים). נישואין - יחסים קדושים בזה - גם.

תמיד גינה סקס חינם, דבקות בצד. אבל אנשים בימי עתיד האמינו שהאיש והגברת במשקל גם חילופי האנרגיות שלהם, וכך מקא ... Читать дальше »

Просмотров: 135 | Добавил: mingvhova | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)

אין הנאה במין במין. זה יכול להיות מגוון על ידי סביבה יוצאת דופן, פשתן ארוטי, אור bdsm משחקים, אביזרים מיוחדים. אפילו שינוי המיקום יתחלק לשגרה בחדר השינה. התנוחות המרגשות ביותר למין תיתן רגשות יוצאי דופן ואורגזמות מדהימות משני השותפים.

התוכן של המאמר

1 יציבה מציצה 2 תנוחות עבור cunnilingus 3 תנוחות אורגזמה מסיבית 4 תנועות חריגות

תנוחות מציצות

בָּסִיס

אפשרות רגילה ומוצלחת שלא תגרום לרדיה על ידי הנערה. האיש נופל על גבו, מניח כרית מתחת לראשו, מרגיע ומפיץ רגליים קטנות. השותף שלו נמצא בין ברכיה ועבר ליטוף אוראלי. זה יכול להפריע להם במשך זמן מה, ליטוף זין וביצים לטפל וליטוף את החלק התחתון של הבטן, פני השטח הפנימי של הירכיים ואת ההתבגרות lobber. תרגול זה ימשוך את בואו של אורגזמה, אבל יחזק את זרם הדם, הבטחת רגשות חזקים.

Cranprequent

האיש עומד על הרצפה, האישה עולה על ברכיו - הכל פשוט מאוד. השותף עובר עצמו, או שהחבר שלה יכול לקחת בעדינות את השיער ולכ ... Читать дальше »

Просмотров: 150 | Добавил: mingvhova | Дата: 29.03.2022 | Комментарии (0)