MENU

11:52
סקס חינם ביחסים של גברים וגברות: "עבור" ו "נגד"

השקפתו הרגילה של הצמד היא כל הופעה, גבר אחד וגברת אחת שנותרו נאמנים זה לזה ומקומות לשלישי או ל -4. פשוט אין צורך, הם חברים יפים חבר, הם יערכו עם היחסים שלהם. אבל במזג עם השקפה המיועדת, יש עוד, לאחור. ואת השם לו - "סקס חינם".

התוכן של המאמר

1 אנרגיה מערכת יחסים 2 צריך לצפות יחסים? 3 אהבה או .. ? 4 סקס חינם - מה זה?איזה סיכון ביחסים בין האיש לבין הגברת?

אֵנֶרְגִיָה היחסים I

ממה זמן רב ביחסים של גברים והגברות, נאמנות לחבר חבר הוערך. אבל אילו תנאים מוקדמים היו - מסורותיהם של עמים, הפטריארים או משהו חזק וחשוב, איבדו היום, והעריכו על ידי אבותינו? זה זמן רב היה מספרי כי האיחוד של האיש והגברות בתוך זוג הם השפעה קדושה, מבורכת על ידי האלים (זה היה בדרך כלל עבור אמונות פגאניות, ובמקרים מדויקים יותר, נוצרים קנונים). נישואין - יחסים קדושים בזה - גם.

תמיד גינה סקס חינם, דבקות בצד. אבל אנשים בימי עתיד האמינו שהאיש והגברת במשקל גם חילופי האנרגיות שלהם, וכך מקאר, תומכים זה בזה. אנרגיה זכר נותן ליידי רגוע, ביטחון. שלום, ואיש נקבה - מעניק השראה, גבריות, כוח. חילופי הדברים מתרחשים גם בנוכחות יחסים אפלטוניים.

זוגות רבים, בוודאות, הבחינו ביכולת להרגיש חבר. - מיד לכתוב הודעות זה לזה דרך אלף ק"מ של המרחק, לראות בחלום, להרגיש את הכאב של אדם אהוב או חרדה, כאשר הבעיה קרה לו. .. הזדמנויות כאלה משופרת לאורך זמן, עם רגשות. אז, הגברת נותנת חלק מהאנרגיה שלו עם גבר אהוב באמצעות לו, מכין לו מזון, למחוק את בגדיו, מה שהופך עיסוי ... לא לשווא כל המעשים האלה בזמן הדחוף לא סומך על הראשון אדם.

האיש מחזיר חלק מכוחו של דאגתו לגברת, הערצה. ואת הגברת כמו פרח פורח. היא מרגישה את אהבתו ומקחתת. אבל החלפת החזקות ביותר מתרחשת עם אנרגיה במהלך יחסי מין, כאשר הצמד מרגיש, כפי שהם מתמוססים זה בזה, נותן האהוב או אהוב עם האהבה שלו ואת ליטוף.

נראה כי זוגות כאלה להרחיב את האופקים של יחסיהם. אנשים הולכים למעשים כאלה בחיפוש אחר רגשות חדים חדשים. כמה זוגות החיים בנישואין גם נשארים חסידים של סקס בצד. קשה לומר כיצד להמשיך בעניינים נשואים בפועל של יחסים חופשיים במין.

ליתר דיוק, רק כאב, ייסורים והפרעות לקבל.

גיא וגברת לחיות יחד בלי להירשם.

כדי להגשים מטרות ילידיות בישראל, במקרה שאתה אשה מדהימה מרוסיה. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. מראה מודל ליידי להציע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 3000 $.

כמעט, הם משפחה, אבל רק הוא למעשה פחדים, אחריות על גבירתם. היא - נותן לו את כל עצמה דרך סקס, ניקוי, עושה מזון טיפול אחר. אבל בתמורה מקבלת חוסר ביטחון ואישור ביחסים.

הגברת פועלת באיכר, עם כל זה אין לא משנה באיזו עזרה ממנו. במקרה זה, תפקידו של שומר של אמת תוצרת בית ומיידר מעורבב. יותר מדויק לומר, לא מספיק כוחות עבור שומר המוקד של הבית.

לאמה משנה את האיש, היא ממשיכה לחיות איתו, בידיעה על אוצרות. אולי זו הדוגמה הכי קליט, כאשר לא רק אין חילופי אנרגיה, והחיבור נהרס בין הגבר לבין הגברת, האנרגיה החזקה והצוקה ביותר. בנישואים כאלה, לא רק מבוגרים אומללים, אלא גם ילדים מעונים. הגברת נותנת לעצמו את כל, והוא נותן את האנרגיה שלו לשלישית, רביעית ... לעתים קרובות במקרים כאלה, הגברות מקבלות לא רק ייסורים חושניים, ומחלות נלהבות הנובעות על אדמת העצבים ועל השלכות בלתי הפיכות וטרגיות.

ומהו כל אותו מין חופשי? זה עושה ללא כל התחייבויות, המשך, מגיע. אבל נראה כי חובבי יחסים דומים לא הבטיחו לבין אלה שמסביב כי אינם רגשות, ולא התקשרות בין שותפים, זה בעצם לא לגמרי כך. מטבע הדברים, כל אחד מחליט באילו מקרים לבחור, אבל המין למען הצרכים הפיזיים שלהם נראה מעט פשוט.

כדאי לצפות ליחסים? 2

בעידן שלנו של אינטרנט במהירות גבוהה, תקשורת ניידת, תודה לך להעביר מידע בעוד כמה פעמים לקצה אחר של העולם, דברים יכולים גם לפתח במהירות. זה קורה, גבר נמצא עם הגברת, יש סימפטיה ביניהם, התשוקה היא מייצגת, להרוס את הכל על דרכו, כולל השכל הישר ומפוכח, ועכשיו, אחרי התאריך הראשון, הם מתעוררים יחד בוקר.

הוא עוזב, היא מצפה ומניחה את שיחתו. אולי בנשמה זה מבין כי השיחה הזאת לא תהיה, אבל עדיין מצפה. בסופו של דבר, הקסם התרחש! הוא התקשר! יש ימים, שבועות, חודשים ... ליידי לא סבל את דברי האהבה, הודאות באהבה, לא להציג את החברים שלך, לא להזמין את הסרט-תערוכה ... רק סקס. מפגשים רק למטרה היחידה.

מצוין, אם האיש נשאר עד הבוקר, אבל בדרך כלל יש לו אלף ודבר אחד, אתה צריך לחתוך את השכן - הזקנה, לפחות, ואת היקום, כמו מקסימום. לעתים קרובות, הוא עצמו פונה לתקשר כאשר הוא רואה את זה הכרחי, וכמעט לא ניתן לסמוך על זה עם מצב קשה קשה. מאז הוא רק אהבה חופשית.

גם אם אתה לוקח את התנאים, לא כל גברת תוכל לחיות במשך זמן רב בנוכחות של יחסים דומים. אבל יש נשים שיש להם דברים כאלה, סקס חינם ולא יותר, לארגן. הם עצמאיים, עסוקים הקריירה שלהם, ועל מעשים ארוכים, יחד עם ייצור מזון ועניינים כלכליים אחרים, אינם מוכנים.

אהבה או .. ?3

לעתים קרובות, הנשים, לאחר שפגש אדם שאהב אותם, יש סימן של תשומת לב, לבלבל אהבה עם רגשות אחרים, את מצבי נשמתם שלהם. המסתורין הוא גם שביעות הרצון של הגברת במובנים כאלה, ולכן, כמו אדם הופך להיות בשל. והגברת במערכת יחסים כזו מתחילה להרגיש מיותרת (למעשה, זה, אשר ישתנה), מגלה את החסרונות הלא קיימים בתוך עצמו, ממציא מתחמים, גם אם הוא בחוץ כדי להביע את הסכמתו למקרים של בחינם ב. אולי יש נשים, להיפך, בברכה סקס חינם, מסכימים לחלק את האיש שלך מצד שני, לא לספור את זה עם יריב, עם כל הלב כדי לקבל הנאה פיזית מתקשורת אינטימית סגירה. כמו בכל היחסים הרגילים, במערכת יחסים, שבהן הזוגות מאפשרות סקס חינם, אסור לנו לשכוח את אמון זה בזה, וכאנטרם, ביטחון.

אם מישהו מהם אומר ישר, ולעתים קרובות ישר דומה הוא אופייני לגברים, שהוא צריך רק יחסי מין, ואז על ההצעה של ידו, לבבות לא צריך לסמוך עליו.

הגברת יכולה בפסיקה, עמוקות בנשמה כי היא מסוגלת לשנות את האיש, להתעורר בו את הרצון של הסיפור במיוחד על הכתר שלה, לעשות משפחה, אבל ניסים הם מדי פעם מדי פעם. נשים לעיתים קרובות לאפשר טעות הרצון שלהם לשנות גבר תחת ייצוג שלהם, באותה מידה על אבא שלך, אחיך, לשעבר Hahal. אבל אי אפשר לשייך מישהו ביחד, כל האנשים שונים, ומאוחר יותר, לא מציאותי לשנות את המבוגר. צריך לקחת את זה כפי שהוא. ולהחליט - אתה יכול לחיות עם החסרונות שלו או טוב לך להיפרד.

נראה כי ניסיתי את הגברת לשכנע את עצמך כי סקס חינם הוא נורמלי ומודרני, בתת מודע היא שואפת יחסים ארוכים, נמדדים. זה לא אומר שהיא לא תטפל והצעות לה גבר, והיא אפילו תקבל הנאה ממערכת יחסים דומה, אבל, בלי להביט בה, זה לא ירגיש נוח לחלוטין.

יש השקפת עולם כי מין ללא חובות הוא זרז טוב לפעילות המוח, תהליכים אינטלקטואליים. השקפת עולם זו מעקפת מפלגה באהבה בזוגות, התהליכים האינטלקטואליים המאטים ממין. עם זאת, מדענים דרום אמריקה מייעצים להתמכר לאהוב בידור כדי להסיר מתח, למצוא פתרון כלשהו קושי גלובלי.

סקס חינם - מה זה?איזה סיכון ביחסים בין האיש לבין הגברת?4

אנשים רבים, לשאלה: "איך אתה מודע" סקס חינם?"הם יענו כי זה מקרה בין גבר לגברת, לא עמוס עם כל חובות מול זה שנפגש כדי ליישם צרכים פיזיולוגיים.

במילים אחרות - כשאני רוצה ועם מי אני רוצה. עבור סקס חינם, אהבה לקרנות או יתרונות ארציים אחרים של מרכיבים אמיתיים ניתן לייחס למין החופשי, ולא קשר ארוך מאוד בין Hahals, כי עניין ארוך לעצמם מרמז על החובות כדי לשמור על נאמנות לשותף.

התנאים המוקדמים יכולים להיות שונים כאן, מאהבה גדולה לגברות בחורים (או לגברים של הגברות) עד הרצון לנקום על בן הזוג או בן הזוג. אבל יש משפחות שבהן בן הזוג או בן הזוג לאפשר השותפים שלהם יש בצד "יחסים חופשיים". זוהי הבחירה שלהם מודעת או לא מודעת בשל התלות של אשתו על בן הזוג, למשל.

התקשות רוסית וא נכון של המידע זרקו דעה כוזבת על העובדה כי הליווי הוא למעשה משהו, יש משהו רע, כך, מה צריך לשתוק. עם זאת, מעטים יש את המידע כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

כמה בני זוג, בידיעה על הרפתקאות האהבה של בן הזוג, עמדות הדברים סובלים.

בעולם המודרני יש גם זוגות "מתקדמים" המבקשים לשנות את ענייניהם ולהזמין את המשתתף השלישי למיטת הנישואין שלהם או שני זוגות מוחלפים על ידי שותפים. זה יכול גם להיקרא יחסי מין חינם.ואם החליפין אינו מתרחש, ואנרגיה של סקס הולך רק מן הגברת? היא הופכת לאגידה, מרגישה איטית, דיכאון מתחיל, קנדרה ... כשזה יקרה? ואם הגברת או אדם נוהג בחייה שלהם סקס חינם? הגברת מסכימה למין עם גבר ללא רגש מצדו. הוא מאבד לה התלהבות, "לא מבינה", היא דואגת, מחכה לו, חושבת עליו, וממשיכה לתת לו את האנרגיה שלו, לא מקבלת שום דבר בתמורה.

איזה אומללות "אהבה, אני לא יכולה לחיות בלעדיו" ... אם אדם מבוגר אומר שהוא לא יכול לחיות בלי גבר מסוים או גברת מסוימת, זה לא יכול להיקרא אהבה. זוהי אימה להישאר אחת, תלות שלוקחת את מקורו של אי-ודאות בתוך עצמו, חוסר היכולת לקבל החלטה.במקרה זה, הגברת, אם נראה שהאיש פוגש איתה בגלל יחסי מין, ייקח דברים כאלה להיות ארוכים מאוד, לא להאמין ברצון שלו יש זמן רב. מטבע הדברים, האפשרות הטובה ביותר לגבר ולגברת תהיה שיחה פרנק יחסים ראשונים, עם המיקום של ערכים, תוכניות משלו ומטרות.

זה לא יגלה כי גברים, נשים, לעתים קרובות שינוי שותפים, הם הרבה יותר מסוכן כדי לקבל כל מחלה המועברת על ידי השיטה המינית. לכן, יש צורך לכל משתתפי היחסים האינטימיים כדי לצפות בבריאותם ומעוניינים לבריאות השותף שלהם או שותפים. אחרי הכל, טיפול האהוב שלך, זה גם ביטוי של רגשות, אהבה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה דירות דיסקרטיות בקריות

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

אם סקס חינם במערכות יחסים תלוי רק בך. איך אתה מרגיש לגבי האיחוד בין האיכר לבין הגברת, להחזיק את המראה הרגיל או המתקדמת, אתה יכול לאפשר את הרעיון כי האנשים האהובים שלך ישנים עם אנשים אחרים. לענות על כל השאלות האלה לפני שתסכים למקרים חופשיים. עכשיו מספר גדל והולך של אנשים לא רוצים לשייך את עצמם עם אדם אחד לכל החיים. כמו שאומרים, יש צורך לחוות הכל. אם אתה אותו תצוגה - תן למערכות היחסים שלך הם סקס חינם אם שניהם מוכנים לכך.

Просмотров: 130 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar