MENU

11:51
מספריים, פרפר, אישה מלמעלה: תנוחות מרגשות ביותר למין

אין הנאה במין במין. זה יכול להיות מגוון על ידי סביבה יוצאת דופן, פשתן ארוטי, אור bdsm משחקים, אביזרים מיוחדים. אפילו שינוי המיקום יתחלק לשגרה בחדר השינה. התנוחות המרגשות ביותר למין תיתן רגשות יוצאי דופן ואורגזמות מדהימות משני השותפים.

התוכן של המאמר

1 יציבה מציצה 2 תנוחות עבור cunnilingus 3 תנוחות אורגזמה מסיבית 4 תנועות חריגות

תנוחות מציצות

בָּסִיס

אפשרות רגילה ומוצלחת שלא תגרום לרדיה על ידי הנערה. האיש נופל על גבו, מניח כרית מתחת לראשו, מרגיע ומפיץ רגליים קטנות. השותף שלו נמצא בין ברכיה ועבר ליטוף אוראלי. זה יכול להפריע להם במשך זמן מה, ליטוף זין וביצים לטפל וליטוף את החלק התחתון של הבטן, פני השטח הפנימי של הירכיים ואת ההתבגרות lobber. תרגול זה ימשוך את בואו של אורגזמה, אבל יחזק את זרם הדם, הבטחת רגשות חזקים.

Cranprequent

האיש עומד על הרצפה, האישה עולה על ברכיו - הכל פשוט מאוד. השותף עובר עצמו, או שהחבר שלה יכול לקחת בעדינות את השיער ולכוון את תנועתה על ידי הזזת ירכיו.

קסם

הצעיר יושב על הספה או על כיסא, מרגיע מאוד ונרחיב את רגליו. האישה מסודרת לפניו על הרצפה.

ללא שם: Hasshot

השותף שוכב על המיטה על ידי הנחת מתחת לראש כרית גדולה.האפשרות הטובה ביותר עבור יחסי מין ארוכים.

תחזוקה של גברים מאובטחים - העבודה מסובכת נפשית. ישראל עשירה לא טרח בפומבי הוכחה נשים וילדים. נעים יותר להזמין eSquiten, אחד יהיה להדגיש את המצב יהיה לאסוף חברה נעימה.

שותפים שכבו בצד, האישה זילה את רגליה על כתפיה של הבחור, והוא חופשי את הדגדגן. הרגיש בנוחות, בבקשה להיות ידידותי עם ידיו ולחש חבר של חבר של חבר מרגש.

69

האפשרות המוצלחת ביותר היא בצד, יפה ומרגש - אדם על הגב.

תנוחות עבור cunnilingus2

התנוחות הנ"ל עבור מציצה מתאימות לפווה מבוגר. Sexologists לייעץ את התנוחות הכי מרגש עבור סקס אשר ייתן רגשות לא מוכרים.

דְפוּפָה

היא עומדת על הרצפה, מניחה רגל אחת על הספה או העות'מאנית. הוא יושב מול ברכיה וחוזר לדגדגן. ידיים אתה יכול ללטף לדחוס את הישבן, להחליק את בטן ורגליים, גם לראות עם האצבע לתוך הנרתיק או פי הטבעת. אם אתה עושה הכל ללטף, ללא תנועות חדות, הגברת תעריך.

רוכב

האיש שוכב על גבו. ליידי יושבת בכיסוי על פניו, מתמקדת במיטה. רכיבה על הירכיים, השותף יקבל ליטוף אוראלי של הפות כולו והתרגשות חזקה של הדגדגן.

פרי אסור

מתאים לנרתיק שאנוסלינג וללטף. השותף שוכב על הבטן, מניח כריות מתחת לרגליו, מרים את התחת. האיש עומד על ברכיו, לוחץ את רגליו של חברתו בידיו, ונשען את פניו אל מפשעתה.

תנוחות עבור אורגזמה מסיבית 3

להתאים הן עבור סקס חושני איטי, ועל "ארנבים" שאוהבים במהירות בלהט.

התקשות סובייטיות וחוסר מידע זרועו מבט שגוי כי למעשה ליווי הוא עכשיו משהו, פגום, מה שנדרש כדי לשתוק. רק כמה יחידות מבינות כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

לחזק את הרגשות הנעימים לעזור לחמם חומרי סיכה, טבעות זקפה וזרזים על סוג WIBE. דירות דיסקרטיות בחיפה

רוכב

הצד הפעיל הוא גברת שומרת תחת שליטה על עומק, תדירות וחדירה מזג. היא יושבת על גבי, אוחזת את הרגליים ברכיו וכמה נדחה שובב חזרה. אתה יכול להישען על הברכיים שלך חובב.

סגנון Doggi

שני השותפים נמצאים על הברכיים - על המיטה או על הרצפה על שמיכה רכה. האיש מחלחל נגד מהלכים. אתה יכול להשתנות רגשות אם השותף קם, ואת הגברת נופלת על המרפקים.

קצינים

תנוחה מיסיונרית, אבל לא חמוצה - היא זילה את רגליה על כתפיו לשותף, הוא משנה את זווית החדירה ועושה את החיכוך העמוק הקטלני. אני אוהב את הנשים, אשר נרגשים מגירוי של הצוואר של הרחם עם תנועות חדות של חבר.

על הצד הזה זה לזה

האיש נופל על ברכיו על שדיה, כך שהחבר היה מול פיה. קריסות עדינות וליטוף ישבן יחזקו רגשות נעימים. במקביל, אישה יכולה עדין את הדגדגן לאצבעות או ויברטור - הידיים חופשיות!שותפים פורסמו על ידי "מטבע", כך שהאיברי המין היו מול הפנים, ואת החריץ של זה.

יוצא דופן POSES4

קומפוזיציות מרהיבות יהפכו לאוהבים בכוכבי פורנו. מינוס היחיד אינו מתאים למין ארוך עם כושר גופני לא מספיק יגרום לרדיה. בלוגרים מין לייעץ להם בין השינויים של עמדות מסורתיות.

אַבִּיר

השותף שוכב על המיטה, גברתו ממוקמת בתנוחה המסורתית של הרוכב, אבל הרמת ברך אחת מזיעה. אם הרגליים בתנוחה המתקדמת בברך עייפות, אתה יכול לקבל squatting או להסתמך על 2 רגליים על המיטה.

רוֹדֵאוֹ

האיש שוכב על גבו, הרוכב שלו מתגלגל את גבו ומתיישב על חבר, בהרחבה את רגליו. היא במיוחד מילא לאמו, כחבר רץ על הקיר הקדמי של הנרתיק.

מְרִיצָה

שותפים עומדים על הרצפה, גבר מאחורי. אישה רוכנת קדימה בתמיכה בזרועותיו, החבר שלה בא מאחור ומרים את רגליה להתנפח. תנוחים נזכר במריצה, אבל זה לא נראה מצחיק, אבל מרגש.

רשימה מפורטת של תנוחות יוצאת דופן ביותר במאמר שלנו הבא הבא!

התנוחות המרגשות ביותר למין תיתן מגוון רחב של רגשות לשני המשתתפים בתהליך. אנחנו לא צריכים לשכוח נשיקות וללטון, גם כדי לשנות את "מוט" על "אביר", ואת הקצין המיסיונרי. ואורגזמות מרובות לטווח ארוך יהפכו להיות אמיתיים.

Просмотров: 142 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar