MENU

09:42
מה לעשות נשים מעריץ במשחקים או שהם כולם מסתוריים

הנשים והרצונות של מובנת עבור רוב החבר'ה, לא שם, כי כמו רובנו רגילים לדבר, מורכבים, אבל על ידי איך להתבטא, העובדה כי גברים הם העדיפו להיות בהם לא להסתכל. אבל יש פינה אחת של הרצונות של הנשים, שם כל אדם לא אכפת להסתכל, להבין מה הגברת מצפה ממנו ובאופן כללי, הם מערייצים גבירותי בהקדמה. תארו לעצמכם עובדה אחת על כך שלמדתי את המסתורין הזה, לפחות מה שאדם יהיה כל הזמן בברכה לא לקבל כישלון במין.

התוכן של המאמר

1 מה לא בסדר נקבה ואוזניים ומרכנתיל 2 מה הלאה 3 או יכול בלי זה הכל?

לכן, מה הם אומללים על זה באנשים? עץ חוכמה: "אישה אוהבת אוזניים "וחדש, כי הנשים נוקטות רק קרנות - זה אולי כל מה שניתן לזכור. אין הוראות מפורטות יותר איך להביא את הגברת למצב המתאים, לא. בואו ננסה להבהיר את המצב.

מה לא בסדר עם נקבה ואוזניים ומרכנתיל

למה מכל רשויות הרגש, יש לו גם השפעה קסומה על הגברת? ולמה הם כל כך חמדנים? למעשה, הכל קצת יותר קשה, עם גבירותיי באופן כללי, זה פשוט לא קורה, אלה הם יצורים מסתוריים.

סמואה הטבע בגברת, באופן כללי, הקנאות מונחת ליד איך החזקים ביותר, אינטליגנטי, אדם דיוקרטני, בריא. גם אם היא לא הולכת ללדת ילדים כרגע, נגד הטבע, היא לא הלכה נגד הטבע, אולי, אינסטינקטיבית, היא התחיל לבחור "עצמי". כפי שהיא גם לגלות מי סביב החבר 'ה שלה, מי צריך, כי בשדה הקרב או על הציד היא לא מקבלת? הנה זה הכרחי האוזניים על Makushka. נערות צעירות ובאותו הרגע עדיין נוטות רק להתאהב בגיבורי הספרים, סרטים, שחקנים וזמרים לא מכירים אותם במציאות, רק ששמעו גם קריאה (אבל זה רק בן 100, מוקדם יותר לקרוא לא כולם ידעו איך) על שלהם.

Mercanties יש גם שורשים עמוקים ביותר. לשים לב לעובדה כי בכלל ללא עזרה של אחרים לבחור לעצמי לוויין של גברת החיים יכול רק לא כל כך מזמן. מוקדם יותר למאה ארוכה בשבילה, נעשה במקרה הטוב של אבותיהם, ובגרוע ככל הנ"ל, הבעלים (לארגן את גורלו של הצמיד או המשרת היה רגיל לחלוטין).

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה היא פסיכולוגית קשה. ישראל עשירה אינה מורגלת לנשים ולילדים ציבוריים. חסכוני יותר להזמין eSquiten, זה ידגיש את הסטטוס ויהיה חברה יפה.

במקביל, הנישואים נעשו פעם אחת ולתמיד, הגירושים עדיין לא הומצאו, כדי לחיות, לקרוא, לאכול, ללדת ילדים, היה צורך לא מן מי עצמה בחרה, ומאותנו היינו רגילים לדבר, מי, לשים את זה בעדינות, צלל.

באופן טבעי, במצב כזה על התוכנית הראשונה יצאה מתוך באלורל. אולי העובדה כי מה שהוא עשיר יותר, כך יהיה קל יותר, לשים את זה בעדינות, לחיות איתו, ושם דרום "מתקן - יהיה תוהה". לא בראשות, דורות רבים בגברות לחיות חופשי. רוב הסבתות הגדולות עדיין נשאו ההורים. אז זה לגמרי ברור למה אמא, ומאוחר יותר וחבר, מביט באישה הפוטנציאלית, לחישה: "אל תחמיצו, הוא מתבקש לבוא לידי ביטוי, מאובטח כזה!»זה רק זיכרון גנטי ודורות.

במיוחד כי אנחנו רגילים לומר, רוב הקדמה 1 היא מילים ואישור כלשהו שלך עקביות או, טובע, מזל. למעשה, אלה שני pt באופן מושלם, באופן כללי, לשלב אחד.

מה עוד יותר

לכן, צעד ראשון עבר. היא מוכנה לגמרי לחוות מראש. לכן אותו אהבה נשים משחק מקדים?

הכל כאן על מאוד עסקים קלים יותר:

בפרט, במין הראשון, הוא נותן ביסודו להרגיש את הנמדד, וכפי שאנחנו כל הזמן מדבר, מוגן. עדיין אנו משתמשים באוזניים, רק עכשיו יותר מילים על כוונות קשות. המצב חייב לשים את זה להאמין. להראות את האהבה שלך: גם מילים בכושר, אבל באופן בלתי צפוי הציג זר פרחים יהיה אקדח ריסוק. הצג את המשאלה שלך. לא, לא, לא כמעט, זה עדיין קדימה. אבל כל גברת היא נחמד לבנות כי הכיסאות שלה הם כל כך ריסוק כי הם כמעט נשרפים. השתמש באוזניה שלה שוב: לחישה נלהבת בשלב זה היא win-win: נשימה חמה, מופנית לאזורי הפרץ ביותר - אוזניים וצוואר, שריפת מילים ואת הקרבה של השפתיים שלך יופחת עם כל פגיעה. לאמה היא מגע חשוב. זה לא אומר שזה הזמן לתפוס אותו, אבל כדי לדבר עם לנער או ללטף את היד, לחבק את המותניים, ללטף על הגב - זה יעיל ביותר. חושית להקניט אותו.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. זה בסיסי להזמין eSquiten, אחד יקצה את הרמה יעשה חברה חמודה.

מטבע הדברים, זה לא סוד לבגדים שלך, זה ארוטי מאוד, אבל אם המטרה היא לעשות זיכרון, זה יותר טוב כבר לא. שמח והריגוש להסיר כל דבר. אל תשכח את האוזניים שלך - זה לא הרבה תגובה כאן, זה שווה את זה, אבל כמה, כמו אנשים רבים חושבים, הערות נלהבות יהיה צודק. לא למהר, לבסוף, ללכת למעשה המיני, נראה שאני לא רוצה את זה. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שאתה ללטף את הידיים, ספוגים, לשון. אם אתה יכול להדגיש כי אתה יכול להשיג בקשות לשלוט בו מהר יותר, אתה יכול לשקול בבטחה לעצמך כובש אמיתי של הנשים.

ו נקודה עיקרית נוספת: הגברת מואצת מעט, וגם היא מתקררת Seerly. זה אפשרי כי כדי לא לקלקל את הזיכרון עשה, המין עדיין במשך זמן מה, זה שווה לשלם ללטף, עכשיו לא הכנה, אבל גימור.

וזה אפשרי בלי זה הכל?3

לֹא יְתוּאָר, אבל העובדה: אתה יכול. זה יהיה רע אם לא אשים את העובדה שרק עם השותף שלך. ברגע אחד יש לך שולטת על הרצון שלה הוא יוביל לא פחות מכל מה שהיינו מדברים, לכינה ליטוף יחד. שים לב כי חם, לא מרוסן, מין עוצר נשימה זה יזכור במשך זמן רב, ו, מסמיק, גאה לדבר על חברה זו. נערות ליווי בקריות

Просмотров: 128 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar