MENU

09:42
כיצד להפתיע גבר במיטה - טכניקות מועדפות ותנוחות

החיים הסקסיים הם בעלי חשיבות רבה ביחסים רומנטיים. אבל הרגיל "למעלה למטה" עבור סקס טוב הוא סוף סוף לא מספיק. ובכן, זה לא אחד, באופן כללי, הפתעה. בכלל, זה בהחלט לא בהחלט לעשות מן יחסי מין של זיקוקים של עמדות שונות עם הכנסת של 10-סקס צעצועים. אבל, באופן כללי, לעשות כמה דברים קצת שונה מאשר באופן מסורתי, רק צריך. אה, כל כך אפשרי, זה הפך, להכות את האיש שלך במיטה.

התוכן של המאמר

1 23 שיטות, כמו בכלל, הפתעה אותו במיטה

23 שיטות כיצד להפתיע אותו ב Bed23

הפתעה גבר במיטה לא קשה כמו שזה נראה.

לספק חלומות משלך בישראל בקלות כאשר אתה אישה יפה מן הפדרציה הרוסית. העבודה בישראל תוכל פנאי. נשים של מודל חיצוני לתת קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל כדי להרוויח חודש מ 4500 $.

הנה כמה טיפים אשר פשוט עוזרים לספק לו הנאה בלתי נשכחת:

הדלק את האור

עירור החבר 'ה תלוי בתמריצים חזותיים ואפילו החל לשלוט בהם. גברים רוצים ליצור כמו חזה של חבר, לשים את זה בעדינות, להתנדנד למעלה ולמטה במהלך יחסי מין, איך היא זורק את ראשה מן הנאה ונשוך את שפתה. ובכן, התמונה כאשר החבר נעלם בין הגברות מזועזעים, סקס בלתי מתפשר. לכן, אנו היכו את כל המתחם שלך הצידה בבקשה את השותף של הנוף החם שלך, כפי שרובנו רגילים לומר, גוף נרגש. לא להפוך את האור!

מנסה לעצמך

ללטף את עצמך בזמן שאנחנו מדברים כל הזמן, יחסי מין, לגעת השדיים שלך לעורר את הדגדגן. גברים אוהבים ללכת בדרך הגברת, באופן כללי, נותן לעצמך. In-1, זה חזק סוף סוף, זה הופך אותם החוצה. ב 2, הם מקבלים רעיון נעים, אשר במיוחד לגעת כמו בשבילך.

להתמקד באזורים הארוגניים שלו

חקור את גוף השותף, זה הפך, נושא האזורים הארוגניים שלה. לא לספור חבר עדיין יש הרבה אחרים, כפי שכולם יודעים מקומות רגישים. כמה אנשים יודעים מה אתה יכול להתמקד על כל תשומת הלב שלך או לזרוק אותם לבסוף, סוף סוף קוראים לו עוד יותר משאלה.

החל את הפה שלך

עובדה טריוויאלית: גברים אוהבים מציצה. הם אוהבים כאשר השותף עצמה, זה הפך, מראה פעילות ואין צורך להתחצל גם להתחנן לעשות סקס אוראלי. אז מבקש הפה האהוב שלך הוא לא רק כדי שיש לו יום הולדת או שאתה איבד הימור.

ספורט לא רק במיטה

למרות סקס על חדר השינה בחדר השינה יש מקום להיות, אבל עם הזמן הוא יכול, לשים את זה בעדינות, להיות ברור ומוקרן. מעת לעת, אתה עדיין צריך לשנות את המצב כדי לשמור על תשוקה לרמה נכונה. אם אתה עוסק עכשיו באהבה על שולחן המטבח, מחר לנסות למצוא מקום מתאים איפשהו בטבע או להסיר את המלון ללילה (או כמה שעות).

Pribramiosa הוא שלילי

הגוף שלך עובר באופן טבעי כאשר אתה גם נלהב לגבי הפעולה או, להיפך, לנסות להשלים את הפעולה מהר יותר. יש לציין כי התנועות האיטיות יימסרו סוף סוף, כפי שכולם יודעים, הרבה יותר תענוג, כפי שהם מאפשרים את זה טוב יותר לקרוא בכל רגע. נסה בעת חודר או איך רובנו התרגלו איות, מין אוראלי מעט להאט את השותף הלא מעוניין, ולאחר מכן לתת גז מלא.

הפעל את המשחק שלך

מעשה מיני זהה זהה יכול סוף סוף להשתעמם, הנה אחת הנסיבות, למה משחקי תפקידים הם כמו כולם מכירים יעיל. בנוסף למין עם מותק, כמו הגברת, האיש שלך, בסופו של דבר, יכול גם לעשות אהבה מעת לעת כדי לעשות אהבה עם סקסי "המשרתת", מורה "רציני" או "אחות" זהירה.

Anhivation של מצב הפנטזיה מגדיל באופן לא רצוני את רמת הדופמין, ההורמון הדומיננטי של עירור, וגם מגביר את תחושת החיבה. תארו לעצמכם עובדה אחת, כך, מתמודדת עם המיטה, כפי שכולם אומרים, "שוטרים אמיצים" או "תלמיד", שותפים ירגישו טוב יותר זה לזה, כפי שניסו משהו חדש במיטה.

לא להתחתן עם משחק מקדים

בדרך כלל, גברים לא נדרשים כל כך הרבה זמן כדי לעורר כמו נשים. אבל הציפייה יכולה לחזק רגשות ממין. כמה הודעות חמות הלכו תמונות ארוטיות, לעשות עיסוי של כל הגוף או להסתכל יחד.

קח לו בני ערובה

אפשרות טובה נוספת, היא הפכה, להעלות את התואר בחדר השינה - לקחת אדם בן ערובה. לקשור אותו למיטה ומעט צדדים, לפני שתמשיך עם המעשה העיקרי. זה לא רק להפתיע אותו ויביא אותו מן המוח, וזה ייאלץ, לשים את זה בעדינות, לרצות יותר.

להזמין אותו למקלחת

שום דבר לא מרגש גבר כגוף עירום, כפי שהיינו מדברים, הנערה האהובה, לפיה היא זורמת, החלה להיות קצף. ואולי אפילו לא צריך לדבר על מה ליהנות, כפי שרובנו התרגלו לדבר, חדר אמבטיה חם או לקבל את מקלחת שיתוף פעולה כדי לכוונן בצורה מתאימה.

סוסק אצבעותיו

כל אותם גברים יצורים חזותיים. במילים אחרות, הם גם מרגשים את מה שהם רואים. אם אתה רוצה להדגיש כי אם אתה רוצה סוף סוף להפתיע אותו, מעט ומפתה לשים את אצבעותיו, מביט לתוך עיניו. הינכם מתבקשים לשים לב כי זה יהיה, כפי שאנו מדברים כל הזמן, ההתחלה יוצאת הדופן של מגע מיני שלך.

דיונים מלוכלכים

דיונים מלוכלכים - אחת השיטות הקיימות, איך סובבת את השותף שלך ולהתגלגל אותו בבעלי החיים במיטה. אנשים מעטים יודעים מה אתה רוצה אותו, ומה שהוא צריך, באופן כללי, לעשות. אין צורך סוף סוף לגנוח כמו כוכב פורנו, אבל כל הזמן לתת לו דו"ח הפוך, כך שהוא יודע מה הוא התמודד בצורה מושלמת, ואתה נהנה מהפעולה.

לקבוע את הדומיננטי

כמעט כל זוגות מגיעים לעתים קרובות לקרבה אינטימית באותו זמן בלילה, במקום אחד ובאופן שבו אנו מדברים כל הזמן עם תנוחה אחת. אם השותף שלך לא לפתור את כל הפעולות הפעילות לשנות את החיים הכי סקסיים, זה לא אומר שהוא לא ירצה את זה. פשוט לקחת את הכל בידיים שלך. לצאת אחד הקשרים שלו, גם לבקש ממך לקשור אותך להתפורר איתך כל מה שהוא רוצה. ואפילו לא צריך לדבר על מה המאפשר, הוא יאהב את זה.

אבל כמה גברים מעדיפים, כך הגברת נשלטת במהלך יחסי מין. שאל את השותף שלך, הוא מוכן לציית. במקרה שרבים מתבטאים, תגובה חיובית, לקחת את התפקיד הראשי במיטה שלך.

Jubiura Tabu

מוסיקה אוהבת, לבסוף, הניסוי במיטה, וכמעט כולם רוצים לחוות משהו חדש. אבל חלקם מפחדים להשמיע את הרצונות שלהם בגלל הזוועה, בסופו של דבר, לפגוע שותף. אחד הפנטזיות האלה, זה הפך, הוא סקס אנאלי. לא כל הנשים מוכנים לתרגל את זה. אבל אם אתה לא נגד הניסוי עם אנאלי ואתה חושב כי האהוב שלך יהיה גם אוהב את זה, ואז הציע על ידי EME סוף סוף לגוון חיי המצאה בסוג אחר של סקס.

צִיר

ראש, קוק רוב הפין - הנקודה הרגישה ביותר, אבל הגוף של גבר, ולכן זה שווה לשים לב מיוחדת. לשרוף אותו עם תנועות האור של השפה, אבל לנסות, בסופו של דבר, מגע בקפידה, כך שהוא לא מונע חניכה.

סיפוק הפנטזיות הסקסיות שלו

לכל אדם יש פנטזיות סקסיות משלה. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי אין שתי נשים דומות לחלוטין עם כמה תשוקות, ואין 2 חבר 'ה עם פנטזיות ארוטיות דומות. לכן, כדאי לשאול על השותף עצמו. אם יש לך דברים בריאים, זה יהיה שמח לפתוח בשבילך. לאחר שלמדו את תשוקתו הסקסית, נסה סוף סוף לגלם את זה במציאות. אולי אתה צריך לשנות בגדים לאחות, לרקוד סטריפטיז בשבילו או לגן עדן שלו.

סקס סקס

לא, בשבילך, לא ניתן ללבוש חצאית קטנה מאוד או שמלה עם הצוואר העמוק ביותר. לבשה את הבגדים שבהם אתה מרגיש סקס. זה יכול להיות איך כולם אומרים חליפת עסקים או סווטשירט oversais. אל תסלח על תחתונים יפים. לעתים קרובות זה מגביר את הביטחון של הגברת כל כך לדבר בעצמך, גם אם ג'ינס רגילים וחולצת טריקו. עדיין בעצם לא בגדים, אבל מצב הרוח שאתה פירסינג.

אגב, מסר שקנית תחתונים חדשים, יכול לצריח לאדם ולבקש ממנו מתאים, כפי שאנו מביעים, מצב רוח לערב, כי הוא יצטרך לחכות כך לדבר, כך שתוכל גם לראות את זה.

החל צעצועים

אם אתה חושב כי צעצועי מין נדרשים רק עבור, כפי שכולם יודעים, כדי להאיר את הערב הבודד, אז אתה טועה. ישנם צעצועים רבים שנוצרו עבור שני השותפים. תוכל לכלול אותם בחיים sexiest שלך, כדי לספק גם חבר של הנאה או גם להישאר לראות אותו, איך אתה להתמכר עם ויברטור.

גירוי אנאלי

אזור אנאלי לא הימנעות ברציפות כמעט כל הגברים. כמה אנשים פשוט ביישנים לבקש מהם לדחוף את האצבע שלהם בחור האחורי, השאר לשקול את זה הרבה הומואים, ומישהו אפילו לא, באופן כללי, יודע איזה תענוג יכול להביא, כל אחד אומר, גירוי אנאלי. העניין הוא כי באמצעות פי הטבעת רק לעורר את הערמונית - בלוטת הערמונית, אשר קשורה במיוחד לחבר המיני. כאשר משחקים עם איבר זה, אתה מסיבי קצות עצבים פנימיים, אשר גורם רגשות נעימים מאוד. כל כך נחמד כי muyucchina יכול לחוות אורגזמה לא נפתרה.

אתה יכול פשוט לעודד אצבע לתוך חור אנאלי! בהחלט לבקש רשות משותף שלך יחד להתכונן לזה, כמו אנשים נהגו להביע, תהליך עדין.

להכיר את Kamosutroy

בהקדם האפשרי, באופן כללי, להפתיע גבר במיטה, אם אתה לא יודע שום דבר על קמה סוטרה? אמנות אהבה הודית גם נותן איך להתבטא, הרבה בניגוד, תאווה וכיף. מוסיפים את הדחף החדש ביותר של החיים הכי סקסיים שלך בעזרת עמדות מקמא סוטרה. דירות דיסקרטיות במרכז

תן לו לחכות

אם אתה רוצה, כך האיש רצה שאתה אפילו חזק יותר, אל תתנו לו ללכת. תן לתיאבון שלו נסע מעט. לדוגמה, כאשר אתה מזין את התשוקה לתשוקה אחד על השני, לא להתחיל מיד ליטוף של אזור אינטימי שלו. ללא ספק, ראוי להזכיר כי הוא לא יבקש את זה.

לעשות אווירה מתאימה

לא רק הגברות מעריינות, כפי שכולם יודעים, אווירה רומנטית. כמעט כל הגברים גם לא אכפת לעשות אהבה למוסיקה ממשק עם, כמו אנשים רבים חושבים, מושתק אור מן נר ארומטי.

שום דבר לא נדרש להסיח את הדעת

זה כמעט לא יעבוד בסדר, זה הפך, ליהנות מהפעולה, אם יהיה זמן להסיח את דעתו משהו הרבה. אחרים על זה מראש ולהסיר את כל הסיבות distracting: לשים את הטלפון למצב שקט, לכבות את הטלוויזיה ולסגור את הכלב בחדר אחר. ואכן, עכשיו שום דבר לא חייב למנוע את, כפי שכולם אומרים, נקמה סקסית.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים.

רוסית שאינם פנסים ופגמים מידע העבירו ניחוש שווא כי למעשה ליווי - כל זה משהו, ב noctating, זה מה שאתה צריך להזיז. אבל לעתים רחוקות, שמבין כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

אתה רוצה בסופו של דבר, להפתיע גבר במיטה? לשכוח אילוצים! על מנת שהמין יהיה נהדר, מאה אחוז נחוץ, בסופו של דבר, להתרכז בתהליך. אל תחשוב שיש לך תסרוקת מפונקת או במצב מסוים כל כך להגיד לקפל על הבטן. שים לב שאתה לא מנסה להיות, כדי לתאר תענוג, איך השחקניות בסרטים פורנו לעשות. תהיה עצמך! ניסוי, לנסות לספק כמה הנאה כמו שאנחנו מביעים, אדם אהוב. לא לשמור על צעצועי מין, חומר סיכה, טכניקות מיוחדות. כולם יודעים שלא מחפשים את הגמר! למד לקבל תענוג מהתהליך עצמו.

Просмотров: 147 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar