MENU

05:07
פיפ הצג בסלון עיסוי ארוטי

גברים כמו הכל קשורים לגוף הנשי, במיוחד עירום. נראה כי ההנאה האסתטית, יש סטריפטיז של ברים, שם ניתן לבלבל נציגי אדמה חזקים כדי להוכיח להיות על מחקרים של בנות עירומות. עם זאת, בר רצועה, אתה יכול רק להסתכל, ואני גם רוצה לגעת. גם אם אתה מזמין תחנה פרטית בסטרטטיז, זה עדיין לא יורשו להמיס את הידיים.

מראה עיסוי ארוטי לקחו את אהבת הגברים להתפשט נשים למוסיקה. אז השירות הופיע - הצג פיפ.

מהו מופע פיפ ואיך שירות זה מתאים להראות עיסוי ארוטי?

פיפ הצג משהו נראה כמו סטריפטיז, אבל פעולה זו היא יותר חריפה. כן, הנערה מתמשכת לאט למוסיקה, אבל המהות העיקרית של ההצגה היא שזה יהיה אז. הנערה צריכה לעצור בעדינות את הגוף שלה עם ידיים או תכונות אחרות (נוצות, צעצועים ואל. ה). אנחנו מדברים על סקס כי ללטף את החזה, הרגליים, הירכיים, הישבן מול הלקוח.

פיפ הצג מאמריקה. בחדר היה שחקנית מיוחדת, שהתפשטה וליטפה את גופו או לקחה את האמבטיה, והוא נצפה בחורים בקיר.עכשיו מופע PIP נעשה עבור כל לקוח בנפרד וטרקלין עיסוי בקושי להשתמש בשירות זה כתוספת לעיסוי ארוטי.

איך הוא מפגש עיסוי ארוטי עם מופע פיפ

אם אתה רוצה לגוון את רשימת השירותים שלך, אין דבר קל יותר מאשר להציג מופע פיפ. בשביל זה, אתה לא צריך לחקור טכניקות מורכבות, לקנות תלבושות יקרות או אביזרים אחרים. מופע פיפ מורכב ממספר שלבים עיקריים:

  • לְהִתְפַּשֵׁט. אין צורך בכישורים כוריאוגרפיים מיוחדים. בכלל לא, הקפד לעשות את זה בריקוד. השורה התחתונה היא כי התהליך הוא לאט. אין צורך לגרור הכל ומיד. המהות של הצג פיפס היא להתעורר בהדרגה רצון לגבר. כדי לעשות זאת, יש צורך לדעוך כל חלק של הגוף לסירוגין ולהפגין אותו ללקוח.
  • החל שמן עיסוי על הגוף. המעסה חייבת לגמרי לכסות אחד את השני. כמובן, יש צורך לעשות זאת כמו סקסי ככל האפשר וארוטי. יש לשים לב לכל חלק של הגוף, במיוחד את האזורים החריפים ביותר.
  • משחקים Vegidal. לאחר החלת שמן, המעסה נע לעבר ליטוף הגוף שלהם. עצמה מחליטה עד כמה המשחקים האלה צריכים ללכת. במקביל, הכל חייב לעשות הכל קל ככל האפשר, כאילו הלקוח אפילו לא בחדר. יש צורך ליצור אווירה, כאילו אדם פרל מאחוריו.
  • על ההצגה הזאת. עיסוי גוף ארוטי עבור הלקוח מתחיל. בשל העובדה כי במהלך ההצגה, הנערה כבר גרמה על השמן, היא כבר לא צריך להשקיע כרגע. כמובן, אתה חייב הראשון לחמם את הגוף של הלקוח עם קלאסי, ואז ללכת לחלק הראשי.

    מהו היתרון של עיסוי עם מופע פיפ לפני הפגישה הרגילה

    עבור היתרון של יותר, כי זה מקבל שירות 2 ב 1. בנוסף, נראה כי האפשרות של מעריכים מבחינה אסתטית של הגוף של המעסה, ואז כדי לקבל עיסוי באז. גם לאחר הצג פיפ, האורח קל יותר להגדיר את השכל הישר, להירגע.

    באשר להמונים, שירות כזה הוא גם מועיל מאוד עבורם: שירותי ליווי

  • עם אותו משך הפעלה, פחות זמן הוא בילה על עיסוי עצמו.
  • המחיר גבוה יותר מזה של הפגישה רגילה, אבל לבד, שום דבר על טבעי לא צריך לעשות.
  • MASEUSE יכול להיות תענוג של התהליך עצמו.
  • חשוב מאוד להיות במגמה ולהציע את השירותים הפופולריים ביותר המבוקשים ביותר. פיפ הצג היא אופציה נהדר לגוון את הפגישה הרגילה ולקבל עצה טובה עבור המאמצים.

    Просмотров: 811 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar