MENU

05:08
איך למצוא עבודה ילדה בליווי בחו"ל

דרך מצוינת לילדה צעירה ללכת לגור באירופה - זה כדי לקבל ליסר ללוות גברים. אתה אפילו לא צריך ידע טוב של השפה להתחיל לתרגל בחו"ל. כמובן, כדי לקדם את הקריירה יצטרך להשתתף בקורסים אינטנסיביים ללמוד את שפת המדינה שבה אתה עובד, אבל זה אפשרי להרוויח כסף מאפס, ללא ידע בסיסי.

בנות רוסיות יפות תמיד ביקוש באירופה ליווי. אל תדאג שתישאר ללא פקודות. אבל להתחיל קריירה עצמאית במקום שבו אתה לא יודע אף אחד ואין כסף נוסף להסדר, די קשה. עם זאת, תוכלו להצליח אם לנצל את עצה מן המאמר שלנו.

אילו מדינות רווחיות רווחיות יותר למימוש ליווי

המקומות הטובים ביותר של עבודה עבור ההכנסה Escales הם ישראל, טורקיה, מדינת דרום מזרח אסיה. אבל לא לשכוח אבטחה כאשר אתה בוחר את המקום שבו אני רוצה לעבוד. אחרת אתה מסתכן להיות בבושת במקום עבודה יוקרתית מלווה.

מערב אירופה מדינות מאובטחות יותר - צרפת, אנגליה, גרמניה. אם תצליח להישאר במדינות אלה, תוכלו להרוויח טוב ואתה יכול אפילו להישאר שם לנצח. כאשר אתה לומד את השפה, אתה תקום במקום חדש, לקבל מכרים חדשים לחסוך כסף, תוכל בקלות לשנות את המקצוע על יותר יוקרתי. אבל מתן שירותי ליווי יעזור לך להתרגל במדינה של מישהו אחר, ללמוד לתקשר ולכיר קרוב יותר עם המכס המקומי ואת כללי התנהגות חילוניים.

חיפוש סוכנות ליווי עבור מודל עבודה בחו"ל

הדרך הקלה ביותר להתחיל קריירה אסקוגר במקום לא מוכר, שיתוף פעולה עם הסוכנות. יהיה עליך לפתור הרבה שאלות אם תחליט לפרוץ את עצמי. יהיה צורך לקבל אשרת שנגן, לקנות כרטיסים מטוס, להתיישב מלון או אכסניה, לעת עתה, האם אתה מוצא דירה שכורה. כל זה דורש עלויות מזומנים גדולות לפחות ידע מינימלי של אנגלית.

אבל אחרי שאתה לצייד את זה, זה קל לעבוד בנפרד. אתה צריך קודם לעשות רישיון ורק אז אתה יכול לבקש מודעה. כדי להילקח בחשבון כי אתה גם צריך לעשות תיק כי גם לא להסתיר.

גברים הם ra... האם זה אפשרי?...

תעסוקה באמצעות סוכנות ליווי מתרחשת הרבה יותר קל. התקשר בטלפון בהודעה המקוונת של החברה עורכת קבוצה של בנות ליווי בחו"ל, ולגלות מהמנהל שאתה צריך לעשות כדי לקבל מקום פנוי. ככלל, אתה צריך למלא את הטופס ולהוריד כמה תמונות באתר.

אם אתה בא לפרמטרים, תקבל הוראות לפעולה נוספת. אבל אתה לא צריך לבזבז את הכסף שלך על הנסיעה והסדר במדינה לא מוכרת. זה עוסק בסוכנות ליווי. כמו כן, אתה תסייע בהשגת דרכון, מסמכים שדה, קונה כַּרְטִיס. עם ההגעה, הסוכן יפגוש אותך ומביא אותך לדירה שכורה שבה תוכל לחיות עד להעתיק כסף לינה נפרדת נוחה. נערות ליווי בתל אביב

הסוכנות תהיה עוסקת קידום שלך. לפני תחילת העבודה, ההכשרה תבוצע. תוכלו גם להקליט על קורסים למידה שפה. תיעשה תיק, הפרופיל שלך יופיע במסד הנתונים. ברגע שהלקוח זקוק למודל ללוות את הסוג שלך, תוזמן. בהדרגה תוכלו לצאת במקצוע, תקבל הזמנות נוחים יותר ואתה יכול לעבוד ישירות. אבל בהתחלה, עדיף לסמוך על אנשי מקצוע חמורים כי יהיה מקודם.

הנקודה החשובה ביותר היא לבחור את סוכנות ליווי הנכון, כדי לא להיות פנים אינטימי זול במקום עבודה בעלת תשלום גבוה מובטחת. כאן תוכלו לעזור לך ביקורות על החברה של בנות שיש להם ניסיון תעסוקתי באמצעות מתווכים. למידה בקפידה באינטרנט כל ההערות על הסוכנות שנבחרה על ידך ורק לאחר קבלת החלטה.

גם להיות בטוח לשאול את היועץ על העבודה הקרובה. גלה מה תהיה האחריות שלך, כמה שעות בשבוע לעבוד, וכיצד סכום האגרה מחכה לך בהתחלה. לא מאמין הבטחות לא מציאותיות מדי. בממוצע, בנות בליווי להרוויח 3-3.5 אלף יורו לחודש. ובשלב הראשוני יכול להיות פחות עד שתלמד לשרת לקוחות כראוי.

עבודה בד בבד עם ליסר מנוסה

דרך נוספת להגיע לחו"ל לעבוד את המודל ליווי הוא להתאחד עם ליווי, אשר מחפש עוזר להחלפה. רבים מהרכבים שלנו עובדים באירופה, שהעסיקו דרך הסוכנות, ובמשך הזמן הם הפכו מודלים עצמאיים. לעתים קרובות מקצועי צריך שותף אשר לפעמים להחליף. עבודה תחת חסותו של מורה מנוסה היא התחלה מצוינת עבור קריירה. תוכלו ללמוד את הדקויות של המקצוע, תוכלו למצוא את כללי האבטחה, תוכלו להבין איך למצוא לקוחות רווחיים.

כמובן, מודל ליווי לא ישלם לך קטע, לא ינפיק ויזה, אבל יהיה להזמין אותך לחיות בדירה שלי עד שאתה מרוויח לינה נפרדת. זכור כי בהתחלה תקבל רק חלק מהרווחים. אחרי הכל, זה יהיה המורה שלך לבחור לקוחות בשבילך. אבל זה ייקח קצת זמן, ואת דמי יגדל כאשר גברים מתחילים להזמין לך להזמין אותך. אז הלקוחות הרגילים הראשונים יופיעו ואתה יכול לעבור מהחברה להיות ליסר עצמאי.

Просмотров: 1630 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar