MENU

17:51
סרט עם סקס אמיתי ב 50 ציורי אמנות

סקס בתצוגה - זה תמיד יפה, סודי ו ... לא ממש. טאטא את הקלעים המבוים של סקס, אספנו לך מדגם של סרטים, שבו מעשה מיני הוא אמיתי כמו שלג בחורף.

התוכן של המאמר

1 50 סרטים, מה כל "erseured"

50 סרטים, שבהם כל "פרג '" 50 ___ 171187

מלודרמה "שחור עמנואל" (1975, ספרד / איטליה)

סדרת סרטים ראשונה מוקדשת העיתונאי והצלם במאי ירדן, מפורסמים יותר תחת הבדידות "עמנואל". התוצאה היא משולבת כזו ברורה, לא זה?מנהל קולנוע לא ידוע לארי קלארק מבוסס על זיכרונותיו והיומנים האמיתיים. הוא יודע על חייו של קבוצת מתבגרים מקליפורניה, שחייו מלאים תככים, שערוריות ומין חמים ללא רסן, בהפרעות שביניהם ניתן להתמכר בהשתקפות ולהבין את היחסים.בהוסטל של המכון, דרמות לקרות, הלבבות שבורות והגדול והלאה נולד, ומעבודה ופשוט אהבה חמה ללילה אחד.

דרמה "מכונת אהבה" (2016, המולדת שלנו)

העניינים האמיתיים של הבמאי עם האישה הקודמת שלו הלכו לבסיס העלילה. ולפחות סצינה אחת של סקס אוראלי בסרט הוא גם אמיתי!

מלודרמה "קליני" (1979, הולנד)

שלושה אופנוען, אליפות מירוץ ואחת מסורת תפוח אדמה סקסית אחת, אשר מצליח לפתות את הגישה של שלושה חברים. הגשמת המשימה של משרד העריכה, מיי מכירה עם כמה דיפלומטים ועצמה לא שם לב איך התברר כדי להיות נמשך לתוך דברים סקסיים איתם. אמנם יש הרבה סצנות קשות למדי בסרט, כמעט כולם היו מילא עם זוגות.דרמה רוסית, מילים מלאות פורנו.

דרמה "קן פארק" (2002, ארה"ב / הולנד / צרפת) דרמה דוקומנטרית "נשיקה בשפתיים" (2005, ארה"ב)

הסרט כמעט סצינות סקס, עם תמונה מאוד גרפית מאוד. שיאו הופך לסצינה של אוננות אמיתית עם שפיכה אמיתית.

דרמה "לאה" (2011, צרפת)

המתגוררים בעיר הקטנה של יליד לאה אכפת לסבתא וחלומות לעבור לפריז ללמוד. אבל כדי למלא את החלום שלה כדי להיפרד סבתו ולמצוא שיטה לתשלום לימודים יקרים. עם הכישלון האחרון, היא מורשת, צורך לעבוד את החשפנית. יש הרבה סצינות סקס בסרט, ובמינימום אחד מהם - עם cunniling האמיתית.

מתח "מוטל" משחק "(1979, איטליה)

סרט זה הוא בחלקו החקירה על הרצח המסתורי, חלקית את הדרמה הארדקור הארדקור. הפעולה המרתקת ביותר מתפתחת בחדרי המלון, שבהן באמצעות זכוכית שקופה מיוחדת אתה יכול לקבל להתפשר על אוהבי עשירים של stearsions. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA/

בדיוני "חוקר מין" (1975, אנגליה)

הקומדיה האנגלית עוצרת נשימה מספרת על הנערה של ונוס, שנחתה על הקרקע במחוז לונדונסקים של סוהו. כאשר הנחיתה על הפלנטה החדשה ביותר, המטרה העיקרית היא ללמוד את החיים הסקסיים של האוכלוסייה המקומית. ברור, השיטה הניסויית.

דרמה "טקסים סודיים" (1971, אנגליה)

הנושא המרכזי של הקולנוע הפסאודו-דוקומנטרי הזה הוא מיסטיקה כהה, סגן המדע הנסתר. למודעות של כמה תמונה זו של תוכן מין, זה יפה לדעת כי גרסת הארדקור שלה כבר שוחרר במיוחד עבור הסרט הזה - מאה אחוז ללא צנזורה.

קומדיה "דוד, מושיע!"(1971, ארה"ב)

בלש אישי הוא המקרה של ההרג השערורייתי של אשתו של המיליונר המפורסם, בתהליך שבו הוא יצטרך להיות מסומן בסודות משפחתיים ובתמים. התהילה הגדולה ביותר, הסרט הזה קיבל עבור סצינה של סקס אוראלי אמיתי.

דרמה "החתן" (1966, דנמרק)

כאוס אמיתי הוא רקום אספקת החשמל של זוג בית יחד עם הארוס של הבת שלהם. הצעיר משולל לחלוטין תחושה של בושה וטקט, אבל הוא חלם על סרט, המסיר את כל הרפתקאותיו האינטימיות. כימיה ביניהם חזקה כל כך, אשר מורגש מן הראשון לרגע האחרון של הסרט.Lars Von Trier ירה מלאה של טירוף, סקס ואלימות דרמה. הסיפור מסתובב סביב זוג הנישואין, אשר מאבד את הפעוט הבלתי הולם שלו. כדי להתמודד עם הקטסטרופה, בן הזוג לוקח את בן זוגו בבית הפרברים, שם מתחיל הדבר הכי מרגש.

דרמה "שטח אסור" (2013, גרמניה) דרמה "מועדף מאוד" (2015, מרוקו / צרפת)

בדוגמה של החיים של 4 זונות מרוקאיות, הסרט מעלה בעיות קשות כאלה כפעולה של אותיות של התנהגות קלה, היחס אליהם סרסורים ושחיתות של המשטרה.

מלודרמה "זר ליד האגם" (2013, צרפת)

פרנק - תכוף של חוף נודיסטים, שם הוא בא למצוא הומואים בודדים שיכולים להיות השותפים שלו. חיפושים מובילים אותו למישל, איש מקסים שמוצא אותי פרנק אפילו למרות שהוא הורג אדם ממש על עיניו.

קומדיה "סיפורי מין של המשפחה הצרפתית" (2012, צרפת)

מה היה שם בעצם אנחנו כנראה לא יודעים.כותרת אומרת עצמה. עוד יצירת מופת לארס פון טרייר, אומר על הרפתקאות סקסי של גברת אחת שאינו יודע שובע. סצינות סקס צולמו בעקבות: השחקנים המדומים, הדאבלס היו מעורבים במין אמיתי, ולאחר מכן חיתוך עם אברי המין של הכפולים הוטלו על הקלעים עם שחקנים - ו Voila, תוכן פורנוגרפי מוכן. אז כל המשפחה הולכת יחד כדי להתמודד עם חוסר עקביות, ובתהליך של הפגישה יש ראוי מאוד תשומת לב של הפרטים של החיים הסקסיים של בני משפחה אחרים של המשפחה.

פחדים "יש לנו בשר" (2016, מקסיקו)

Davauchery מלא, תאווה ו standersions פרנקו-מקסיקני דרמה נראה היסטוריה של אח ואחיות שנלכדו על ידי סדיסט מטורף.

דרמה ביוגרפית "פסוליני" (2014, בלגיה / צרפת / איטליה)

ויליאם Defo נראה נהדר בתפקידו של המפרש המפורסם פייר פאולו Pasolini. הסרט הוא בימים האחרונים של חייו ואת יחסיו עם צעירים מן הרומן. לא משנה כמה עצוב, במיוחד, הצעיר ח'האל, בסופו של דבר, הופך להיות תנאי מוקדם למותו של דירקטור ידוע.

מלודרמה "החיים עאדל" (2013, צרפת / בלגיה / ספרד)

הסיפור המרגש והמרגש של אהבת אדל בת שבע-עשרה, שהתאהב בחוז הזר הכחול המסתורי. הסרט מכיל סצינה של 10 דקות של מין, וכדי לקרוע מערכות היחסים של 2-נשים אשר נפרסו בתצוגה הוא למעשה לא מציאותי.

מלודרמה "אני מאחל לאהבתך" (2012, ארה"ב)

החיים בסן פרנסיסקו הופכים יקרים מאוד, ובגלל הבעיות במזומן, ג'סי צריך לחזור לעיר המחוזי שלו. מספר עצום של אירועים אמיתיים מהחיים של השחקנים והחוויות האמיתיות שלהם ארוגים בחלקת הסרט של הסרט, וסצנת המין מוצגת זאת בכנות, שההרגשה נוצרת כי בתצוגה של סצינת פורנו הומואים אמיתית.

דרמה "גן עדן: ורה" (אוסטריה / צרפת / גרמניה)

זהו סרט שלישי מהטרילוגיה של הבמאי האוסטרי אולריך זיין. במרכז העלילה, הכנסייה האדוקה ליידי אנה-מריה. בעלה המוסלמי המשותק בחלקו חי בנפרד, אבל ברגע זה מאוד הוא הופך לביתה ושואל את אהבתה. בבת אחת, עשיתי הרבה רעש עבור סצינה של אוננות אמיתית ומין אוראלי.

מותחן "8 מ"מ 2" (2005, ארה"ב / הונגריה)

סצנות פורנוגרפיות מלאות וציור מין אמיתי מספרת על מיאתם של בני זוג, טריש ודוד, אשר ייקבעו למלחמה נוראה עם פורנופניה הבינלאומית. כדי לנצח את הקרב הזה, אין להם סיכוי, אבל הם עדיין ינסו.

דרמה "פורנו" (2003, צרפת / פורטוגל)

בדרמה ארוטית זו על התוכנית הראשונה, הצדדים השחורים ביותר של מין אנושי, בתוספת סצינות של סקס אמיתי. במרכז ההיסטוריה - יופי בודד, שהוא מוכן לשלם כסף גברי במשך ארבעה לילות, בילה לבד איתה מרחבי העולם.

מלודרמה "רייך פטל" (2004, גרמניה / קנדה)

ההיסטוריה של קבוצת טרור בונה תחת הנהגתו של גודרון - גבירותי, משוכנעת שהמקרים הטרוסקסואליים מתוארים מזמן. בהנהגתה - לגברים בלבד והם כל איתה יש הגשת מין רק ביחד.

פחדים "אוטו, או בחברה המת" (2008, גרמניה / קנדה)

כאשר לכאורה לכאורה משום מקום שבו זומבי פוגש בימאי המחתרת מדיאה, השינויים המגניבים החיים אחרי המוות שלו. עכשיו הוא כוכב בציור הזומבי הפורנוגרפי שלה, ובין עסקיו של חייו,. סצנות סקס בסרט האמיתי ביותר.

מותחן "לזיין אותי" (2000, צרפת)

שתי גברות עבורו אלימות, זנות ואונס - בקבוצה אפילו מקרה אחד - זה רחוק מלהיות קול ריק, לצאת לציד. הם מתכוונים לנקום על כל מי שהעליב אותם בעבר, ויעשה את זה בעוז. מספר המין, הדם והאלימות בסרט פשוט רעד.

מלודרמה "ילדה אמיתית" (1976, צרפת)

בגלל הפרובוקטיביות שלו, הסרט הזה לא היה רשאי למסכים ענקיים עד שני אלפי שנה. זה הסיפור של הרצונות הבשרים, הקנאות וחלומות של נערות צעירות. ואת התגובה הסוערת של הסרט גרמה לסצנות הפרנק שלו, שבהן 20 שנה שחקנית של התפקיד הראשי חשפה את חזהו והראתה את הנרתיק, משחקת עם כל התפקיד של בתולה בן 14.

מלודרמה "אהבה" (2015, צרפת / בלגיה)

במרכז העלילה - עניינים חולים מאוהבים בזוג, שבו אישה אחרת מפריעה. רוב ההיסטוריה שלהם נאמר על ידי Flashbeks. הסרט מורכב ממספר אדיר של בחפירות וסצינות אפשר לתאר כמה חמה של סקס אמיתי, trinoine ו אורגיה אפילו.

דרמה "רומנטיקה X" (1999, צרפת)

מארי נמצאת עם שדה, כי מאוהבת באוזניו. פול נשאר עם מארי בגלל אהבתו העצמית. הם מעונות במיטה אחת, אבל הם כבר לא היו כל כך הרבה זמן כי מארי החליטה למצוא מכשיר סקסי בצד. בשל הקלעים של מין אמיתי, הגרסה יוצאת הדופן של הסרט נקראה, וזה יכול להיות חופשי למצוא אותו.

דרמה היסטורית "קליגולה" (1979, איטליה)

תמונה זו מאזנת על סף סרט הסטורי תמונת פורנו בשל הסצנות ספור של סקס אמיתי, הוסיפו לה על ידי החלטת המנהל.

הדמיה תשוקות יליד בישראל, אם אתה ילדה יפה מן הפדרציה הרוסית. אם לעבוד בישראל מותר בפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל כדי לקבל מ 5500 יורו.

היא יודעת על אחת משליטי הדמים והחטוקים של האימפריה הרומית, שנותרה בדפי ההיסטוריה כקלגולה.

קומדיה "מועדון" shortbus "(2006, ארה"ב)

אחד הסרטים הטובים ביותר של זה מתחת לז'אנר. רופא צעיר סופי מעולם לא חווה אורגזמה. באמצע ניו יורק מודרני חם, זה יהיה לחקור את השיטות השונות ביותר, פרנק, כך שבסופו של דבר, לחוות את הנאה הבשרית. סקס, מוסיקה, אהבה, פוליטיקה - שריפת ושזירה של מגוון רחב של תחומי החיים שזורים בהרפתקאות של סופי במרדף של אורגזמה.

Melodrama "9 שירים" (2004, אנגליה)

מאט וליסה נמצאים בקונצרט רוק. ומאוחר יותר, הם הולכים הבא. ועוד. כמות עצומה של מוסיקה ואף יותר סקס, האמיתי ביותר. וכל זה נמשך כל השנה עד ליסה צריך לחזור לחידוש בעיר הילידים.

דרמה "ארנבון חום" (2003, ארה"ב / יפן)

סצנת סקס אמיתי אוראלי הפכה השחקנים ולזרוק את הסרט הזה, אשר לא היה עדיין דן ארוך בכול פינה. הסיפור של הסרט מתמקד נהג האופנוע רע, שהוא כותרת למרוץ נוסף. בדרך, הוא פוגש מספר עצום של נשים, כל אחד מהם יכול לנחם גבר בבדידותו, אבל הם לא ישו להשוות כל דבר עם זה שהכל נשאר בעבר שלו.

קומדיה "אידיוטים" (1998, דנמרק / שבדיה / צרפת)

להתנהג כמו משוגע במקומות ציבוריים - זה כמעט מה הדמויות הראשיות של הסרט עוסקות. הם משוכנעים כי זה פשוט חשוב לייצר את הקריאטין הפנימי שלנו.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה היא מורכבת מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה מורגלת לציבור להראות נשים וילדים. בוחרים ביעילות Escaled, אשר יקצה את המיקום ויאוסף חברה יפה.

למרות העובדה כי למעשה כל סצנות של סקס בסרט - חיקוי, באמצע כולם אותו דבר יש פנינה אמיתית אחת.

מותחן "WANING" (1980, גרמניה / ארה"ב)

ברחובות ניו יורק, יש מניאק סדרתי, קורבנותיהם רק הומוסקסואלים הופכים. כדי לסיים את רצועת ההרג העז, הבלש סטיבן ברנס הולך לצוד. אבל שעבד במסווה, הוא עצמו הופך להיות קורבן. ראשית, הסרט היה הרבה סצינות סקס הומוסקסואלי, אבל רובם היו מגולפים בעוז כדי להוריד את הדירוג של הציורים.

מלודרמה "אינטימיה" (2000, צרפת / אנגליה / גרמניה)

העסק שלהם הוא סקס אקראי כל סביבה. הוא מאוהב בה, ויש לה בן זוג ומשפחה. הוא לא יודע עליה כלום, ומפגש אחד החמיץ מספיק, כך הוא החל להתבונן התשוקה שלו.

דרמה "לישון איתי" (2005, קנדה)

מה יקרה אם שני שאינו יודע שובע, לנצח רעב אל הרגשות של האדם יהיו באותה מיטה? לגלות את התשובה לשאלה זו, מביטה ביילה הבודדה וההאל שלה - האמן דוד, שמתקיים במיטה של ​​חיה אמיתית. זהו הסרט הדני הראשון, שבו הוצגו הקלעים של מין אמיתי.דרמה פרנק, המבוססת על הרומן של אותו שם, אחראית על ההיסטוריה של הלן בן ה -18, אשר יחקור את סף המין עצמו, אוננות עם ירקות ואובייקטים אחרים של צד שלישי. יום אחד, זה רחוק לא בידור חף מפשע מוביל לגברת לפציעה ומרפאה, אבל זה הצליח לסחוט את השירות המקסימלי ממצב זה.

דרמה "אנטיכריסט" (2009, דנמרק / גרמניה / צרפת)

לדברי שמועות, dubliers השתנו שחקנים מין סצנות, אבל כל סצנות של סקס היו ללא כוונה לחלוטין.

מותחן "ועכשיו לא נראה" (1973, אנגליה / איטליה)

עוד סיפור משפחתי שאיבד את הילד. בני הזוג עוברים לוונציה כדי להסיח את דעתם של זיכרונות כואבים, אך החלטה זו הופכת רק לתחילת הסבל החדש. על הריאליזם של הקלעים של הסרט הזה כמה מתווכחים עד כה: מישהו טוען כי מין בין השחקנים היה אמיתי, אחרים - מחזור.ג 'וניור משפחה צאצאים אוננות בבית הספר. יתר על כן, הוא יורה בו על וידאו. כאשר זה קטן potaran צץ החוצה, מעל הבחור תלוי איום בצורה של ניכויים מבית הספר.

דרמה "מכורה למין" (2013, דנמרק / גרמניה / צרפת / בלגיה) מלודרמה "אימפריה של חושיות" (1976, יפן / צרפת)

סיפורו של גיישה הקיימת באמת בשם גן אייב, שהיה מפורסם ברצח האח שלו, שאליו היא חצתה את הזין והביצים. סצנות של סקס בסרט הן פרנק מאוד וחסר חשיבות - וכל זה סקס אמיתי. מנהל הסרט, נאגיה אושימה, חשש מאוד כי הם לא יוכלו למצוא שחקנים אשר יסכימו למין אמיתי במסגרת, אבל רגליו היו לשווא.

קומדיה "ורוד פלמינגו" (1972, ארה"ב)

סרט ספציפי מאוד, הגיבורה העיקרית של גרור המלכה באס ג'ונסון. הערכות הסרט החוזה שהתקבלו בשל תוכן משפחת מפחיד משלהם. לדוגמה, בשל סצינה של מין אוראלי, אשר באבס עשה שחקן, על תרחיש של אחיה.

מלודרמה "פאול X" (1999, צרפת / שוויץ)

הסופר הצעיר שמתגורר בבית עשיר עם אמא שלו מתכוננים לחתונה חירום, פוגש את התעלומה של הזר. האשה טוענת שהיא אחותו, מזמן נטושה על ידי אבא שלהם. בין הצעירים פתאום מהבהבת לחלוטין לא אהבה דומה.

דרמה "סגול דיווה" (2000, איטליה)

אסיה ארגנטו - מנהל תסריטאי ושחקנית ראשית של סרט זה, שהוא דרמה אוטוביוגרפית למחצה על הצלחה, בדידות ואהבה אמיתית. לדברי ארגנטו, רוב סצנות המין בסרט היו אמיתיים.

דרמה ביוגרפית "הדים של העבר" (2008, weeking / spain)

סיפורו של האמן הגדול הקרוב סלבדור דאלי והמשורר המפורסם כבר פדריקו גרסיה לורקה. למרות העובדה כי סצנות המין בסרט היו סיממו, פניו של סוף רוברט פטינסון - אין שום מקום אחר, שכן לדיוק השחקן אוננות בעת הירי בסצנה זו.

Melodrama "MekTub, האהבה שלי 2" (2019, צרפת)

המשך לסרט באותו השם "Meccub, אהובתי", אשר הוצג בפסטיבל קאן שני אלף תשע העשר. הסרט זכה לתהילה שלו סצינה 13 דקות של אמת, שאינו מתויג מין אוראלי. חלק השחקנים הראשיים של הסרט.

דרמה "ילדה ממרתה 2" (2018, ארה"ב)

סיקבל הסרט "ילדה ממארתה" נראה על אמהות צעירות ממארתה, טקסס, הממצא תמיכה באמצע משפחתו, מנסה להתמודד עם התוצאות של התעללות ביתי. המבקרים בפרט Ryano העיר על הקלעים של סקס אמיתי בין השחקנים לבין המיקום של הסרט, לפיו "סקס הוא רק עוד שיטת תקשורת".

מלודרמה "אנה אהובתי" (2017, רומניה / גרמניה / צרפת)

אנה סובלת התקפות פאניקה, הסיבה לכך שהיא כנראה טמונה בעבר שלה. תומא - אותה צעירה Khahal, שדואג לה ועוזר להתמודד עם טיפש פנימי. סכסוכים על הפילוסופיה Nietzsche בתמונה זו מוחלפים על ידי סצינות חמות של סקס אמיתי לחלוטין.

דרמה "תיאו ודרום בסירה אחת" (2016, צרפת)

1 כי הצופה מחפש, מתחיל להסתכל זה דרמה ההומואים הצרפתית, זה סצינה של אורגיה גיאסטר גדול. עם סקס אמיתי. מאוד אמיתי מאוד. הסרט עצמו הוא בהיסטוריה של היחסים של 2 צעירים שפגשו באחד החדרים המחניקים של מועדוני פריז.

מלודרמה "יופי תמונה" (2017, אנגליה)

פעולה של הסרט מתגלה תחילה במאה ה -20, כאשר הצייר מקבל צו יוצא דופן מבית בושת מקומי. בעבודתו, שתי בנות יפות לעזור לו, אשר בקריטריונים של איסורים מוסריים ליהנות מהמקרה לשחרור ולחקור את כל סף המין שלהם. כולל מלא עבור עצמך סקס אמיתי על התצוגה.

Troiller "מחפש הנאה" (2017, גרמניה / ארה"ב / שוויץ)

הסרט מתואר "פסיכודרמה ארתוס ארוטי". הדמות הראשית רוצה לחפש את אהובתו מן העבר, פונסון לחיות את חיי הזיכרונות עליה. לתמונה יש קבוצה ארוטית מלאה - עירום, חברי הקמת, וגילו את הנרתקים, וברור, הקלעים של סקס אמיתי.

סרטים לעיתים קרובות נזופים בריאליזם פגמים. ובכן, בסרטים האלה הכל מציאותי יותר מכל מקום - בעיקר, אם אנחנו מדברים על סצינות סקס.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

סקס הוא התרופה האמיתית ביותר. במהלך התהליך, אנדורפינים מיוצרים, הרמת מצב הרוח וגורמת אופוריה. הורמון מיוצר על ידי הגוף גם בעת צפייה בסרטים למבוגרים או סרטים עם סצינות סקס אמיתיות. זה לא בראש כי הם כל כך פופולרי בעיצומו של הקהל של שני המינים. סקס קבוע הוא טוב לבריאות - זה משפר את העבודה של מערכת הלב וכלי הדם, משחזר את הפעולה של המערכת האנדוקרינית. ואת הסרטים עם סקס אמיתי - שיטה טובה ללמוד רעיונות חדשים של intima, ללמוד משהו מגיבור של הקלטת. ראה ושמחה!

Просмотров: 319 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar