MENU

06:44
מין פעמיים בחודש - כלומר לא מספיק?

בזמן הנוכחי, sexpile הוא תפוס במהירות על ידי COC רובנו כל הזמן אומר תא מסוים בחינוך. עם בדיחה, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, התקדמות טכנית, הנוער של היום, עם מונח כזה כמו סקס, פוגש לעתים קרובות למדי. בזכות האינטרנט, למעשה, כל הנוער יש גישה לאתרים אסורים. בסופו של דבר, הוא מתחיל "לגדול". אבל, למרות זאת, אתה יכול לפגוש כמה, איזה מין יש סקס פעמיים במשך חודש. שיעור כזה נדיר של קרבה אינטימית, בלשון מעטה, נובע מחינוך הפצע.

התוכן של המאמר

1 חינוך 2 אנשים אנשים 3 הפרה הורמונלית 4 סיבות נפשיות 5 סגנון חיים 6 בגידה

התנאים העיקריים המוקדמים שעבורם ייתכן שיהיו חיים נדירים, הוא:

חינוך; להביט לחיים; הפרה הורמונלית; סיבות נפשיות; תנאי חיים; בגידה;

חינוך

תופעה ברורה כל כך בחיים אינטימיים נדירים יכולה להיות חינוך. באופן כללי, בתוקף, החלה הלא נכונה החלה לבוא לידי ביטוי, כמעט כל הזוגות, בהחלט, כפי שאמרתי כל הזמן, בדרך אחרת מחפש סקס ונוכחותו בחיים המקומיים. בעידן של 70-80, הדור גדל רציני כמו מסגרת מוסרית ".

תמיכה של גברים עשירים - העבודה מסובכת נפשית. אנשים עשירים בישראל אינם רגילים לציבור להפגין נשים וילדים. קל יותר להזמין Esquiten, אשר יקצה את הרמה ויאוסף חברה נעימה.

תודה על כמה מתבטאים, אינדיקטור כזה, כמעט כל אבותיהם למעשה, לשים את זה בעדינות, הם ניסו להסתתר מן הילד שלהם זה "מילה נוראה מִין". בגלל זה, הילד גדל, טוב, חכם, אבל בלי מודע לכך באופן כללי, סקס כזה. לא לכל אחד לא סוד, הרגלים מחינוך מפחד ממין נשאר, ובסופו של דבר, כפי שהיה, לא נישואים מאושרים מאוד.

אבל זה קרה, זה קורה כי, סטייה פתולוגית כזאת, כמין פעמיים בחודש, כפי שהוא עשוי להתרחש בזכות הפרעות נפשיות של הגוף. כולם יודעים שזה קורה בשביל גיל. אולי הילד גדל, לא לגמרי במשפחה טובה, ולא מספיק litez ושמחה, שלא לדבר על איזה חינוך מין. נערות ליווי בהרצליה

Gaze2

היבט כזה, לעתים קרובות להשתמש באנשים עסוקים אשר התמקדו בעבודה, במדע או בעצם כל הזמן משהו עסוק. כמובן, כולנו יודעים היטב מה סיום הלימודים, כל המתבגרים הם שאלה לאן ללכת רחוק יותר כדי להבטיח את החיים. כל אחד כבר ידוע לעבודה, או לקבל השכלה גבוהה לבנות קריירה. בזכות האירועים האלה, אנשים, זה הפך להיות נבדל מ החיים הסקסיים כי סוף סוף מתפתח לתוך הרגל. תארו לעצמכם עובדה אחת שבסופו של דבר, היחס למין זה הופך להיות מאה אחוז אדיש. ובכן, כולם כבר יודעים איך אנחנו כל הזמן מדברים, החיים הביתה, זה קורה להיות מאוד לִפְעָמִים.

הפרה הורמונלית 3

אבחון זה תלוי איך כולם אומרים, אובדן הורמונים. בתחילה, אתה יכול להסתכל על המצב כפי שרובנו רגילים לדבר, הפרה הורמונלית על בסיס הורים לעזאזל. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל מכוח ההבדלים בהורמונים של ההורים, הילד באופן שווה רוכשת את הורמוני המין הנגדיים. ואכן, מאוחר יותר, תופעה יוצאת דופן כזו יכול להתקדם והילד הוא שינויים במאה אחוז. אחרי זה, היחס ל סקס בחיים בוגרים, הוא הופך להיות זר ופראי.

סיבות נפשיות 4

דוגמה זו של היעדר מין היא ביטויים נדירים, יכול להיות רק על רקע האירועים המתעוררים. למעשה, ב רקע כזה, תופעה זו היא זמנית. איך זה לא היה מוזר, אבל אולי היה אובדן קרוב גבר ארוך, כמו רבים באים לידי ביטוי, העביר את המחלה או אכזבה על רקע היחסים של אנשים אחרים. אבל לא לשווא יהיה שותק: "זמן מרפא!-. עם הזמן, באדם סבל, כגון הנהיג, כגון פציעה, הכל מנורמל. הזמן והסבלנות נחוץ.

תנאי החיים 5

אינדיקטור כה מוסבר במלואו, ניתן לייחס לאנשים, לחיות איך כולם אומרים קריטריונים טבעיים קשה. איפה לא מספיק שאפילו מדברים על סקס. אנשים כמו שאנחנו רגילים לדבר, מעגל הקוטב הצפוני, מדי פעם, כדי לדבר בקשר אינטימי ראה כיצד לעבוד, פעולות כגון טקס מיוחד. אותה גרסה, אתה יכול להכריז על מדינות אחרות שבהן סקס הוא סוף סוף טקס יותר מאשר פעולה שביעות רצון.

בגידה

נושא פופולרי למדי שמוביל למין נדיר יחסים, לבסוף בגידה. כאן אתה יכול להצדיק כל מאה אחוז שותף משלו. אדישות לבעלות אחת נבחרה, היעדר מאה אחוז של סמלים תשומת לב, רדומה ברורה או "כאב ראש". מכוח אירועים כאלה, כמעט כל הזוגות חיים רק כדי להציל את המשפחה לילד. ללא ספק, ראוי להזכיר את זה מאחל כי ילדו גדל ללא אב. לעתים קרובות מאוד ניתן למצוא ברחוב, מאוד כפי שהיינו מדברים, זוג מצוין, "Invillient" הם מאושרים מאוד, אבל חוזר הביתה לישון על מיטות שונות.

ישנם מקרים שבהם בגידה כבר מאחור, אבל "מזרקע" ב הנשמה נשארה לא נותנת מנוחה. כתוצאה מכך, חיי המין עוברים בעצב, ו רק על ידי יוזמה חד צדדית.

בישראל, אין דעות קדומות כאשר אנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים כי היום הנמלון שולח רק שותף באירוע, תומך בשיחה ובמודל הליווי של מחלקת ה- VIP נחשב לאינדיקטור למעמד הציבורי.

יש לציין כי סקס כזה במשפחה יכול סוף סוף להתקשר למין אין חובות. תופעה כזו ממשיכה עד הרגע, באופן כללי, ישנם שניים גבר בדירה אחת, במילים אחרות לגירושין.

באופן ספציפי, סיבות כאלה ו רכוב על איך תופעה נדירה של חיי מין. רק בגורמים כאלה, לא מספיק כדי לסרק ולשמחה. למרות כל דבר, עומד, לשים את זה בעדינות, יש לזכור כי אהבה לא יכולה להחליף סקס, ומין כאשר ולא מחליף אהבה.

Просмотров: 787 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar