MENU

16:31
מחקר חדש, לשים את זה בעדינות, זה אומר כי נקודות G לא קיים!

הכל גבירות העולם משוכנעות כי הנקודה G קיים. לא לכל אחד הוא לא סוד כי הוכחה של זמינותו מיליוני אורגזמות שונים בחומרתם ובכוחם מן הרגיל. ו האיש שמצא את הנקודה הזאת מהשותף, נשאר לגיבור שלה, הטוב ביותר Khahalym. ואולי אפילו לא צריך להיות טיפש, אבל, כפי שיש לנו זמן לדבר, מדענים משוכנעים שזה רק הונאה עצמית, ואת קיומו של נקודה לא הוכח. כדי לשים את זה בעדינות, להצדיק את התיאוריה שלך, מומחי סקס gruppa מלבורן (Bolnitsa אוסטין) נערך מחקר.

תוכן

1 מה הראה את המחקר של הנקודה G 2 ולא לראות אוויר, זה לא אומר שזה לא 3 נקודות G - עסקים מפורסמים? 4 שווה את הגברים להעביר עמדות?

מה הראה נקודת המחקר G__g

לכן, הצוות, כפי שאנשים נהגו להביע, מדענים וסיורי מין פטרו לעזרת שלוש-עשרה מתנדבים. בתפקידם נשים נעשו, כפי שיותר מאיתנו התרגלו לקריאה, קבוצות גיל שונות - מ -30 שתיים עד תשעים ושבע (!) שנים. ולא, כפי שכולם יודעים, אחד מן הגברות לא היה איש, כראוי, נקודה יפה. מדענים לא מצאו כתמים, רק הדגדגן, רירית באזור זה.

נתן Hoog, מבצעים מובילים של עבודות מחקר אלה, בטוח כי המיתוס על הנקודה G הלכו בשל העובדה כי המקום הרגיש ביותר ממוקם ליד הדגדגן, אשר למעשה כמו התחיל, הרבה יותר ממה שזה נראה.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המקרה הוא מורכב מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להראות נשים וילדים. פשוט לבחור ליסר, אשר יקצה את הרמה ויאספו חברה יפה.

בהחלט, ראוי להזכיר את זה המקום הזה הגברת כך לדבר מתחיל להרגיש את ההנאה החזקה ביותר. ב אינחור אחד חלק מהדגדגן, לשים את זה בעדינות, קרוב יותר אל פני השטח, אחרים הם עוד יותר, הנה זה נראה כי נקודת G קשה.

דַגדְגָן, כמו קרחון, רוב זה ממוקם בפנים, ואת הטופס מזכיר לחצות מנוף.זוהי טריקים מוגדרים אמינים, ואחד מהם מצליחים למצוא אותם ולעודד אחר - לא.זֶה יודע כל אחד. אבל הביטוי הזה, בסופו של דבר, נוגע לחקר הנקודה. כמה הרופאים משוכנעים כי נקודה G קיים, ואת ההוכחה לכך לשרת את עצמם נשים. איזה סוג של זה הם מקופחים, אחרים יש את הכתם הזה, השלישי הוא בסדר גמור מוּסתָר.

על פני השטח של הדגדגן - זה גודל קטן גודל. אז, כאשר מגרה את החלק הפנימי הוא מתוח על ידי כל הדגדגן, ו רגשות, כמו הרבה מאיתנו לבד, הוא הרבה יותר צבעוני, אורגזמה היא מרחפת, לא קשור פיות נקודת G.מלא כל הרופאים משוכנעים רק כי האנטומיה של הגברות לא, בסופו של דבר, יש נקודה מסוימת G.

לא עוד אתה רואה אוויר, זה לא אומר שזה נוי

עלויות שוטפת במחקר האחרון? כמעט כל המדענים מאמינים כי כן, זה ב כי המחקר של הנקודה G בוצע רק על ידי שלוש עשרה נשים, וזה לא יפה מאוד עבור האופן שבו אנו מביעים, תגליות מדעיות. אבל עדיין את התוצאות של עבודה מחקר נאלץ כמעט כל הגברים נושמים בהקלה. לבסוף אתה יכול להירגע, ו לסיים את החיפוש אחר זה, כפי שכולם יודעים את הנקודה המסתורית, מן הגירוי של אשר הגברות ללכת עם אכפת.

אפילו במקום הצבע ובסופו של דבר הוא חלק מהדגדגן, הוא עדיין קיים.

הצעות ליווי בישראל משולמות היטב. מכפיל, לקוחות - גברים צעירים משגשגים, אלה המבקשים לטובה מופיעים בחג, הליכה בהישג יד עם אישה מרהיבה. זה להרוויח מספיק, אז כדי להבטיח שהכל נחוץ.

Sexopathologists משוכנעים, כי הגוף הנשי כדי לדבר מסתיר מספר עצום של דברים מדהימים. ובכן, זה לא קסם נקודה G, אם כי חלק של הדגדגן? ראשית, זה צריך להימצא, וזה מצליח רחוק לא הרבה. שנית, במקום למצוא את האזור הזה, אז השותף יהיה בסופו של דבר מאוד אסיר תודה, אורגזמה תהיה, כפי שכולם מובנים, נפץ וארוך, בהשוואה, כפי שאנו מתייעצים בארה"ב, את הכרגיל הרגיל.

נקודה G - עסקים מפורסמים?_G_8212

הרופאים מדעים מבטיחים כי זה, כפי שכולם מבינים, הנקודה הנפלאה המציא את יוצרי צעצועי מין. יש לציין כי הם לבזבז מיליארדים על המחקר של נשים של צרכים מיניים, אבל להרוויח יותר מיותר. יוצרי הצעצועים האלה יודעים כי הנרתיק יש מקום הדומה למבנה ההשקה, וכאשר הוא מגורה על ידי הגברת מקבל את ההנאה הגבוהה ביותר. אז נראה צעצועים עם כתובות "המקסימום לעורר את הנקודה G", "יעזור למצוא את הנקודה G" ו T.ד '..

אולי, נקודה G קרא רק את השטח של הדגדגן מוסתר מכל אבל גירוי שבו רגשות הם חדות יותר. קל לכתוב ישירות "מגרה את הנקודה כי הוא בתוך הנרתיק, וזה קשה לקבל.

אז נקודה G תהיה גברת, תן לזה לא להיות כל כך לדבר הוא כרגע סוד גדול, אבל רק חלק של הדגדגן, אבל הגברות כמו גירוי שלה. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

זה שווה את האנשים, זה הפך, לקחת עמדות?2

לֹא למהר כל כך לדבר כדי להצטרף לתוצאות של עבודה מחקר, להפסיק לחפש את הנעים ביותר מקום לגברת. זה, ואתה תוכל לקבל את זה, המדענים משוכנעים. כי לא היה פלא פעם שמו של הנקודה G הומצא, וכל הנשים יודעות גם על קיום בגוף של אזור זה.

קַלוּת מחפש את עצמך פשוט. טוב מאוד להקצות את מה שאתה נואש, בסופו של דבר, למצוא נקודה במין הרגיל, אז נסה משהו אחר. לנצל את הידיים שלך, עבור האצבעות שלנו כל אחד סנטימטר הנרתיק. קנה צעצועי מין, כי מחקרים אחרים הראו כי אין זה סביר לשים את זה בעדינות, יש כאלה, זה התחיל להניח באופן אפשרי, כמו רבים חושבים, נעים אזורים.

רגיל סוד - תקשיב לרצון של השותף. לא מספיק מי יודע שלא ממש גברת יודע, שם יש לה את המקום המחורבן ביותר. ולא במהלך יחסי מין היא שואלת מימין לשמאל, עמוק יותר ולא.ד '., בצע כיצד Navigator, זה יוביל אתה למועמד איך אנשים משמשים להביע נקודה נהדרת g.

לבחון את הגברת שלך כמפה, זוכר את כל המקומות, בעת גירוי אותו גניחה. ואפילו ממה שלא הצלחת להגיע לאזור G, לא ייאוש, יש לך הכל קדימה!

ואתה מודע למקום שבו נקודה u ב נשים הוא? על זה לא רק במאמר שלנו עוד יותר על ידי התייחסות!

Просмотров: 6341 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar