MENU

16:31
צעצועי מין: הקצבה להשגת הנאה

אתה אוהד של צעצועי מין? בבית שלך ארסנל נשמר מספר עצום של דברים מרגשים כי לא אכפת לך pemper עצמך ואת השותף שלך? מצוין כי אתה לשמור על קשר עם כוח של זמן לא להכחיש לעצמך בכל מיני תענוגות.

התוכן של המאמר

1 משחק ציבורי 2 משחק ושליטה ציבורית 3 מתגרה אוננות 4 שליטה מרחוק 5 השפלה 6 לתקשר ולהיות המצאה

אבל יש כמה עצות לשימוש צעצועים שאולי לא ניחשת, אבל מי הם מסוגלים להתברר כדי להפוך את הרעיון של אורגזמה ושיטות של קבלת אותו.

משחק בפומבי

אולי רבים מכם לא אוהבים משחק אינטימי פתוח. אבל מה דעתך על טריקים מוגנים? יש כל כך הרבה לא מספיק מכל הדברים שהקהל אפילו לא יהיה חושד: פקקי תנועה אחוריים, כדורי קגל, קליפים לפטמות ועוד ענן!

להזמין שותף ללבוש את הדברים האלה כאשר הוא נבחר בחוץ. זה מאוד מרגש, ומאפשר לא רק לו, ואפילו לך להיות במחיר העובדה כי השותף שלך מקבל מכשיר מיוחד.

משחק ציבורי ושליטה 24

ההקדמה של התקנים מוגנים, פסיביים להנאה היא צעד גדול קדימה.יכול לבוא עם סקריפט מיוחד, אם שלך ארסנל יש כמה חתיכות כדי לשפר את האורגזמה. באופן עקרוני להשתמש שונה שבץ, ולא לולאה רק על יישום מונוטוני של התקנים עבור אוֹנָנוּת.

ליישם את הרצונות שלך בישראל יסודי כאשר אתה מודל יפה מרוסיה. אתה יכול לעסוק בישראל בשעות הפנאי. נשים של מודל חיצוני הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 4500 יורו.

ההנאה שלך בידיים שלך! בכל החושים של הביטוי הזה.

לקחת את עצמך בידי השלט, ואת השותף להתלבש ויברטור. תוכלו ליהנות רגשות סחר לא רק מהבנה כי השותף שלך הוא חווה אורגזמה זו רגע מאוד, אלא גם מהעובדה כי רק אתה שולט על זרימת קבלת אורגזמה זו. משחקים כאלה להוסיף דחף יוצא דופן חילופי אנרגיה במערכות יחסים.

מתגרה אוננות 3

רגשות חריפים לא רק לא יכול לבוא לציבור. אם אתה לא רוצה בכלל, כך ההנאה גלוי למישהו לא סופר לך שני, תוכל לשנות את החיים sexiest שלך בעזרת מהלכים חדשים בחדר השינה. לדוגמה, אתה יכול לשתק את השותף בעזרת חבלים או אזיקים, להקניט אותו עם כל אוננות זו.

אל תתנו את השותף לגעת בשבילך, גם מהר מאוד לקבל אורגזמה. כי לפעמים הפסקות קטנות. זה יהיה משהו כמו עינויים מתוקים וחמורים. מהמשימה - להיות קשורים, שלך - לעורר את אברי המין של השותף עם צעצועים שונים: דילדו, ויברטורים, ומה הנשמה שלך. בדיחה כזו לא תעלה עם שותף. להיות מוכן לקרקע נלהבת! https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a7%d7%a8%d7%99%d7%95%d7%aa/

תמיד כאשר אתה רוצה להשיג אורגזמה בלתי פוסקת בסופו של דבר (ואתה רוצה שזה תמיד, נכון?) יש צורך להביא גירוי, בין אם זה ידני או עם ויברטורים, כמעט לשיא עצמו, ולאחר מכן להפסיק את הגירוי הזה. וכך כמה פעמים.

מטבע הדברים, זה סוג של עינויים שלך, אשר הולך במאבק לא שוויוני, כי השותף הוא למעשה במצב חלש. אבל זה גם עושה את הגוף שלו רגישים יותר ופגיעים למגע הבא. תשוקה ורגשות מאובטחות.

שליטה במרחוק 4

טכנולוגיות חדשות משפיעות על כל nuance של חיינו, כולל על סקס. כאשר השותף הולך למקום או עלים, אתה יכול לספק הנאה אפילו במרחק מיוחד אפליקציות.

התקשות רוסית וחוסר פגום של מידע הולידה למסקנה לא מדויקת כי הליווי הוא משהו, הוא מפואר, זה מה שאתה צריך להזיז. אבל לעתים נדירות, שמבין כי ליווי השירות בישראל אין שום קשר לזנות.

חתיכות אלה גם לעזור לחוות רגשות ורגשות חסרי תקדים.

הושפעות

אם אתה מעריץ השפלה במיטה, אז צעצועים יכולים לתרום לזה. מה יכול להיות מביך יותר מאשר כפייה למין עם דילדו כאשר יש אדם עם חבר אמיתי לחלוטין? מה עשוי להיות משפיל יותר מאשר לתת שותף 30 שניות כדי בהצטיינות ויברטור, ואם הוא לא משקיע במהלך, אז צריך לעשות לפחות עֲנִישָׁה? באופן כללי, צעצועי מין יכולים לפתוח מספר עצום של דלתות לעולם הבושה השפלה אם זה מה שניכם רוצים!

לתקשר ולהיות המצאה 6

כל אדם צריך זמן שונה לקבל עירור והנאה. בגלל זה יש צורך להקשיב לזמן שותף (אלא אם כן הוא נוגע לאוננות העינויים), ולעשות זאת, איך הוא מכוון אותך.

צעצועי מין הם כלי אישי השתמש, כלומר, הם יכולים להיות מיושמים ככלי שיפור הדינמיקה של חילופי האנרגיה לפחות באיזו שעה. כדי לקבל את הגבוה ביותר לחזור מהצעצועים, להפסיק לחשוב עליה, כמו משהו בחלק. לתפוס אוננות כחלק בלתי נפרד ממך. בסופו של דבר - להיות יצירתית ויצירתית!

אבל זו רק ההתחלה של הדרך המעניינת ביותר. בנוסף, רק לתת השותף פאסיבי הנאה במקום ציבורי, הגיע הזמן לעשות את זה תהליך פעיל. כאן ויברטורים וסיום תקעים להזין את המשחק. יש לך שיטה טובה לשלוט ולהראות דומיננטיות.

Просмотров: 3035 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar