MENU

10:30
איך הוא מסודר הפנים, כפי שהיינו מדברים, עיסוי ארוטי "מבפנים": מה צריך להיות ידוע לבנות

לפני שאתה שולט במקצוע האחרון, כדאי למצוא את זה "מבפנים". לדוגמה, בפנים של עיסוי ארוטי יש משלהם, לשים את זה בעדינות, את הכללים לעובדים, כמו גם כולם יודעים, פעילות העבודה מאורגנת בדרך מיוחדת. אז לא הופיע שאלה מיותרת, עדיף ללמוד טוב ככל האפשר על לוח הזמנים, מערכת התשלום והיבטים אחרים.

טיול איך אנחנו מדברים, סלון גמילה

הכל מתחיל עם מתלה מנהל. טום האורחים מציעים בסופו של דבר ספרייה עם רשימה של שירותים ותיק עם תמונות של עובדים.

בכמה סלונים, הבנות הולכות על "טעינה", והלקוח עצמו בוחר, שבו מעסה הוא גם רוצה לבלות זמן. ואכן, בזמן שהאישה מכינה את עצמה ואת החדר, הלקוח, החלה לחכות בלובי. שם, לנוחות האורחים, ספה טלקום מצוידת, ואת מנהל יכול להציע תה או, כמו שאתנו כל הזמן אומר משקאות מגניבים.

אז האורחים סוף סוף הוזמן, כפי שכולם יודעים, חדר עיסוי. זה באופן מסורתי באופן מסורתי, כפי שאנו מבטאים, כל אחד הפנים הייחודי שלהם, אשר מגדיר את האורחים בילוי נעים. כולם יודעים מה "כלכלות" אופציות, כמו בראשות, מקלחת, מיטה או שולחן עיסוי, ספות ושולחן. החדרים לתוכניות היקרות ביותר בהחלט יש ג'קוזי, כדור דיסקו חיצוני, אשר, באופן כללי, עושה תאורה מיוחדת, ואפילו להיות pylon עבור סטריפטיז. ואכן, עלי כותרת, ארומלאמפ, נרות - כל התכונות האלה, כאשר אנשים נהגו להביע, אווירה אינטימית יוצאת דופן ולעזור לגבר להירגע.

בזמנו הפנוי, בנות מבלים בחדר השאר. זהו חדר ענק המשלב לעצמך מטבח קטן, ארונות בגדים, שולחנות ומראות להביא את עצמם בסדר, מקלחות, גם ספות ושאר כיסאות.

אם יש משקאות, חתכים פירות נרגילות בתא, אז יש גם חדר מיוחד או, איך להיות לידי ביטוי, מונה בר אמיתי.

על לוח זמנים

לוח הזמנים של Masseuses הוא טיפוסי מאוד. משמרות הם כמו רבים באים לידי ביטוי, שונה: לילה (מ 22.00 עד 10.00), וכיוון שרובנו רגילים לדבר, בשעות היום (מ -12.00 ל 24.00). באופן כללי, כל פנים ללא עזרה של התקנות אחרות עבודה לוח זמנים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה רוב האורחים מגיעים בערב ובילה, אבל יש שני גברים לרוץ להירגע במהלך הפסקת הצהריים, לקוחות כאלה יכולים גם להיות חסר.

מספר המשמרות שבוחר את עצמו, אבל מינימום מסוים מותקן באופן מסורתי: 3-4 ימים בשבוע, כל דבר אחר על פי שיקול דעתו של המעסה. כולם יודעים מה לא מספיק, הנערות צריכות לעבוד יותר. בסלוני עיסוי ארוטי דליפה גדולה, וכפי שאנו מבטאים, לעתים כה קרובות, לשים את זה בעדינות, זה קורה כי המוסד במובן המילולי של המילה "חסרים ידיים של עובדים".

מעט על כללי ההתנהגות לעיסוי

מסה ארוטית... איך לעשות עצמאית...

על מה הבנות סוף סוף לעשות, אף אחד לא נראה במיוחד. הכללים מספיקים כמו רבים חושבים פשוט:

  • בנות אסורות סוף סוף להיות מאוחר ולהשאיר, כפי שכולם יודעים, הביתה מוקדם ללא אישור עם מנהל.
  • יש צורך להסתכל על התוכנית, בסופו של דבר, המשיך בדיוק כמו הלקוח שילם. בסלונים יש רשומה דחוסה מאוד, ולכן יש צורך להיצמד כראוי במחיר.
  • אסור לספק, כפי שכולם אומרים, שירותים נוספים בכרטיסים "לעקוף". כולם יודעים מה זה נעשה, אולי לא רק כדי לדבר עם קנס, ו, והוא הפך, לפטר.
  • אנחנו בהחלט זקוקים, זה הפך, להסתכל על המראה שלך: אפילציה, שיזוף, איפור, מצב מסמר - כל זה בודק את מנהל לפני ההתחלה, בסופו של דבר, משמרת.
  • בנות לא יכולות להיות כביכול כדי לספק שירותים אינטימיים.
  • אסור לתת מספר הטלפון שלך ולהתייחס לשם האמיתי. זה נעשה על איך רובנו רגילים לומר כי הלקוח ואת המעסה לא הסכים רק על מתן שירותים ללא מתווך.
  • כפי שאתה יכול לראות, שום חוקים רציניים, בסופו של דבר, לא, אתה רק צריך לדבוק איך אנחנו רגילים לדבר, בדרך כלל קיבל נורמות של התנהגות במקום העבודה.

    איך הדברים עם האמצעים

    באשר לשכר, באופן מסורתי עם מעסים מחושבים פעם בשבוע או פעמיים בחודש. איך אנחנו רגילים לדבר, כמה מקומות של תשלומים נעשים כל יום. את האפשרות הקיצונית, לבסוף, מתאים לנערות ביותר, כי הם יכולים לפחות ללכת מהעבודה כדי לפחד לפחד שהם יזרקו אותם.

    כדאי לשקול את זה, אם אישה רוצה לעזוב את הסלון, היא גם תצטרך לשלם עונש - לשלם את כל הרשומות לה, אם היו גם שם. אתה יכול למנוע את ההוצאות האלה על ידי 2 שיטות - להביא עוד בחורה למקום שלך או לעבוד עד אז עד שהוא נמצא, כפי שכולם יודעים, עובד חדש.

    על יחסים בצוות

    צוות ליידי הוא כל הזמן קנאה, רכילות ומריבות. כי בתא גברים עצמם לבחור נשים, ואז באופן טבעי,

    https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

    יש כאלה שנלקחים לעתים קרובות, ואלה קשובים לשבת בלי עבודה. כולם יודעים את זה על הרקע של זה, כדי לשים את זה קצת, קונפליקטים עשויים להתרחש.

    אבל, למרבה המזל, עוד, איך להתבטא, overwhelms מילולית וגונות קטנים, המקרה לא סוף סוף. העבודה מספקת מספיק וחושני, וברמה הפיזית, ולכן כדי לומר לבזבז כוחות על פירוק ולמצוא יחסים ולא, כפי שכולם יודעים, לא רצון, ולא את הזמן.

    על בטיחות

    בכך שרובנו רגילים לדבר, למוסדות האליטה יש ביטחון, אשר מוכן כל הזמן לבוא לעזרת מעסים. מלבד כל החדרים מותקנים מצלמות. ואכן, הם נראים לא רק להתנהגות האורחים, ועל העובדים, כך שהם לא הפרו את כללי המוסד.

    בסלונים, יש רק "כפתור מדאיג" להתקשר תכופים, כפי שרובנו רגילים לדבר, שירותי אבטחה או מיליציה. יש צורך להדגיש כי העיסבים מנסים לא ליישם את זה בלי הרבה. לרוב, קונפליקטים עם האורחים נפתרים גם על ידי הנשים של הנשים ומנהל. מצבים לא בטוחים מעת לעת הם סוף סוף קורה, אבל לא לעתים קרובות.

    בערך כל כך מסודרים כפי שהיינו מדברים, לפחות מה סלון עיסוי ארוטי. עקרונות עבודה בכל המפעלים בתוספת-מינוס מונוטוני. לדעת את כל, כמו התחיל, את הבסיס, כי אתה תהיה אפילו יותר קל להיות שולט על מקום חדש.

    Просмотров: 561 | Добавил: mingvhova | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar